Support manager to identify and prospect potential B2B clients
Answer customer inquiries, schedule meetings, sales appointments, and events.
Develop and maintain strong relationships with existing clients to ensure customer satisfaction and repeat business.
Manage customer accounts, follow-up order status with, provide troubleshooting assistance for orders, account statuses, and other problems.
Perform data entry tasks for sales figures, metrics, and other relevant information and maintain an organized and accessible filing system.
Support to manage sales tracking tools, compile reports, maintain an organized and accessible file system for administrative and sales professionals.
Record sales trends and liaising with account managers to develop sales strategies.
Staying up-to-date with the latest trends and practices.
2. Customer Support (30%)
Support customers concerns, issues, inquiries related to SSL certificates: validation, technical issues (will be trained).
Verify documents and ensure all the applied information is accurate with the registration business; support process orders on system.
Support processing and making purchasing order/ Balance sheet monthly.
Ensure all tasks are done within required time frame set out by department procedure.
Report any unusual activity to your supervisors.
Other tasks as assigned.Bachelor's degree in related field
Upper-intermediate English skill, able to communicate in English-speaking environment
Open for fresher, have 6-month to 1-year of experience in similar roles is a plus
Have experience in IT field is a plus
Good communication, problem-solving, speed at work and learning attitude
Ability to work independently or in a team to solve all the requests and other diverse issues from customersIncome & Achievement
Competitive salary, salary review once a year
13th month salary and Annual Performance Bonus
MVP and Shining star awards at the end of year
Global and professional working environment
Workplace Happiness
Full SHUI as Vietnamese Law
Premium Private Medical Insurance PVI and annual health check
15-day annual leave, Christmas leave and 30-min menstrual leave for women
Company trip, YEP and monthly gathering time
Gifts on special occasion and fully stocked snack corner
Sponsored training courses and book purchase quarterly
Be well-equipped with new working equipment
Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết, với mong muốn được nhắc đến như là một trong những công ty xây dựng hàng đầu Việt Nam, cung cấp những giải pháp thiết kế, thi công tối ưu nhất cho khách hàng.
Trải qua 10 năm hình thành và phát triển, Trúc Nghinh Phong đã gặt hái được thành tựu nhất định, đạt được những bước phát triển vượt bậc, bắt rễ sâu rộng đến nhiều khu vực, và phủ sóng thương hiệu của mình qua nhiều công trình nhà phố, biệt thự, nhà hàng, khách sạn… đặc biệt phải kể đến các dự án thiết kế thi công chuỗi showroom - cửa hàng đã làm nên tên tuổi của công ty tại thị trường phía Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, công ty TNHH Trúc Nghinh Phong được thành lập bằng niềm đam mê và sự năng động của những con người trẻ đầy nhiệt huyết
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.