Mô tả công việc
JOB SUMMARY
A cashier assists customers with the in-store check-out process, including ringing up sales, bagging items, processing payments, and providing change. They are also responsible for counting the cash register drawer at the end of each shift, maintaining records, and reporting low stock. The cashier follows guidelines and works under the supervision of a manager. This role contributes to customer satisfaction and revenue growth.
CORE WORK ACTIVITIES
- Handle cash, credit or check transactions with customers.
- Scan items and collect payments.
- Make sure the pricing is correct.
- Provide change, receipts, refunds, and tickets.
- redeem stamps and coupons.
- Count money in cash drawers at the beginning and end of shifts to confirm that amounts are exact and appropriate change is available.
- Make referrals, cross-sell products, and introduce new ones.
- Resolve customer problems, advise them, and supply appropriate information.
- Carefully bag items.
- Greet clients upon arriving or exiting the establishment.
- Maintain a neat and tidy checkout area
- Keep transactional reports.
- Process returns and inspect products for damage.
- Answer client inquiries and contact a management if the answer does not resolve the issue.
- Bag, box, or wrap packages.
- Deal with consumers pleasantly to ensure their pleasure.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days
- Competitive package| 13th salary month
- 30 days probation with full salary
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance
- National and international training courses
- Opportunity to develop career
Yêu cầu công việc
- College graduation or above.
- Fluent English skill in communication, confident and be able to work independently.
- Prefer candidates with experience in similar position.
- Basic skills in hospitality industry.
- Be hard-working, careful, flexible and responsible.
Yêu cầu hồ sơ
ALDO là thương hiệu Giày và Phụ kiện cao cấp đến từ Canada Công ty Cổ phần Nhà Thái là đơn vị phân phối độc quyền thương hiệu ALDO ở khu vực Đông Nam Á.
Công ty Cổ phần Nhà Thá thuộc Tập Đoàn Việt Thái Quốc Tế (VTI) cung cấp một môi trường làm việc năng động và đầy thử thách song song với các cơ hội lớn để có thể phát triển bản thân. VTI được thành lập từ năm 1998 và hiện nay đã phát triển thành một trong những nhà kinh doanh hàng đầu trong thị trường bán lẻ và tiếp thị hàng tiêu dùng cao cấp.
Công ty Cổ phần Nhà Thái là công ty trực thuộc Tập Đoàn Việt Thái Quốc Tế (VTI), với sứ mệnh phân phối độc quyền và bán lẻ sản phẩm nổi tiếng mang thương hiệu bao gồm ALDO và Swarovski. Hiện tại, công ty có 29 cửa hàng tiêu chuẩn quốc tế tại Tp. HCM, Hà Nội, TP. Nha Trang, Tp. Cần Thơ, Bình Dương, Bắc Ninh, Hải Phòng, Cambodia và sẽ còn có bước tiến xa hơn trong tương lai.
Ứng viên trúng tuyển sẽ có cơ hội được đào tạo tại Công ty theo tiêu chuẩn của Việt Thái Quốc Tế, làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội giao tiếp với người nước ngoài, được hưởng chính sách lương thoả đáng và có cơ hội thăng tiến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành