Position: Content Marketing Intern
Position type: Full-time /Part-time
Working location: TIC GROUP, B4/D21 ngõ 100 Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, HN
Working time: 9:00 AM – 6:00 PM (Monday to Friday)
=============================================================
Responsibilities:
- Assist Marketing Executives to design content marketing strategies and set short-term goals
- Undertake content marketing initiatives and collaborate with design and writing teams to achieve business targets and produce high quality content
- Optimize content considering SEO and Google Analytics
- Blog on an ongoing basis to support and promote your offers and to attract site visitors through search, social media, and email subscribers.
- Grow our subscriber base by providing them with regular, helpful content that’s aligned with their needs and interests.
Qualifications
- 3rd/4th-year student or Fresh Graduate preferably in Marketing, Communications or a related field.
- At least 3.5 working days/ week in 2-month internship commitment
- Strong English written skills
- Creative mindset and a passion for content creation.
- Basic understanding of digital marketing concepts.
- Familiarity with social media platforms.
- Previous content writing or marketing experience is a plus.
- Detail-oriented with good organizational skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
Benefit:
- Have a chance on being trained in Marketing (Content section)
- Practice content Marketing knowledge on an international point of views and also, a gap between dosmetic and foreign marketing audience-approaching method.
- Be flexible and effective on time working and management
Công ty Cổ phần Nhà Xanh được thành lập vào tháng 11 năm 2006, là doanh nghiệp tiên phong trong ứng dụng nhiều máy móc và công cụ dụng cụ vào lĩnh vực làm sạch, vệ sinh chuyên nghiệp, vệ sinh công nghiệp, cung cấp dịch vụ quản lý nhân viên vệ sinh cùng với các giải pháp làm sạch.
Mục tiêu phát triển chuyên nghiệp, Nhà Xanh luôn nỗ lực ứng dụng và thử nghiệm trên nhiều bề mặt vật liệu, phát triển bền vững với phương châm “Khách hàng tín nhiệm - Green House phát triển”. Green House đã, đang và sẽ không ngừng cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao và dịch vụ chất lượng hoàn hảo, nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất .
Ban lãnh đạo tới các phòng ban thực hiện công viêc luôn lấy Khách hàng là trọng tâm, lắng nghe và luôn ý thức tiếp nhận để phục vụ chuyên nghiệp trong công việc, truyền cảm hứng tới từng nhân viên và đối tác.