Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager in HR programs such as training and development, employee recognition programs and staff activities for hotel employees.
• Familiarizes and enforces the HR framework including systems of:
Induction and orientation
Training and Development
Performance Appraisal
• Plan and implement all Training programmes of the hotel.
• Plan and implement all English Training programmes of the hotel.
• Ensures all staff facilities are maintained in good order and meet resort’s cleanliness standards.
• Ensures that all staff abide by the hotel grooming standards and resort rules.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Certification: Hospitality Training Skills (prefer but not require).
• Experience: Minimum 2 years HR experience
• Others/khác:
Excellent written and verbal communication skills in English.
Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
Good in operation management and problem-solving skill, computer skill.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Nhà Xanh được thành lập vào tháng 11 năm 2006, là doanh nghiệp tiên phong trong ứng dụng nhiều máy móc và công cụ dụng cụ vào lĩnh vực làm sạch, vệ sinh chuyên nghiệp, vệ sinh công nghiệp, cung cấp dịch vụ quản lý nhân viên vệ sinh cùng với các giải pháp làm sạch.
Mục tiêu phát triển chuyên nghiệp, Nhà Xanh luôn nỗ lực ứng dụng và thử nghiệm trên nhiều bề mặt vật liệu, phát triển bền vững với phương châm “Khách hàng tín nhiệm - Green House phát triển”. Green House đã, đang và sẽ không ngừng cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao và dịch vụ chất lượng hoàn hảo, nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất .
Ban lãnh đạo tới các phòng ban thực hiện công viêc luôn lấy Khách hàng là trọng tâm, lắng nghe và luôn ý thức tiếp nhận để phục vụ chuyên nghiệp trong công việc, truyền cảm hứng tới từng nhân viên và đối tác.