Mô tả công việc
Job Summary
Responsible for corporate Marketing and Branding function.
Key Responsibilities
Develop, support & promote company Brand through message development, creation and media outreach.
Develop and disseminate public relations materials that increase our visibility among potential customers.
Build and maintain relationships with journalists, bloggers, investors and customer audiences.
Work closely with Manager to develop and strengthen employee engagement activities (internal communications) in order to strengthen the overall Corporate Brand Image.
Communicate and work well with all relevant internal departments to ensure workflow is smooth for all processes & procedures.
Be familiar with standard business concepts, practices, and procedures within a construction company PR & Branding Department.
Any other tasks assigned from time to time.
Responsible for corporate Marketing and Branding function.
Develop, support & promote company Brand through message development, creation and media outreach.
Develop and disseminate public relations materials that increase our visibility among potential customers.
Build and maintain relationships with journalists, bloggers, investors and customer audiences.
Work closely with Manager to develop and strengthen employee engagement activities (internal communications) in order to strengthen the overall Corporate Brand Image.
Communicate and work well with all relevant internal departments to ensure workflow is smooth for all processes & procedures.
Be familiar with standard business concepts, practices, and procedures within a construction company PR & Branding Department.
Any other tasks assigned from time to time.
Yêu cầu công việc
Qualifications
Degree in Marketing, Communications, Journalism or related field
Competencies Required
Minimum 4 years working experience as Marketing/Branding/Journalism/MC
Skills & Abilities
Having knowledge in real estate sector.
Proficiency in MS Office applications and utilization.
Strong public speaking skills and experience acting as an MC.
Good English - Vietnamese interpretation and translation skills.
Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple projects simultaneously.
Exceptional communication and interpersonal skills with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams and external parties.
Able to work with minimum supervision and highly motivate to learn.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Thành lập từ ngày 24/07/2006, Công ty CP One Capital Hospitality – OCH Corporation trải qua 15 năm không ngừng nỗ lực phát triển, nâng cấp và hoàn thiện. Kết hợp hài hòa bản sắc thương hiệu và tinh hoa văn hóa dân tộc, OCH Corporation đã tạo nên những dấu ấn đặc biệt trong các lĩnh vực Kinh doanh thực phẩm; Bất động sản nghỉ dưỡng, Quản lý khách sạn, Đầu tư tài chính cùng các dịch vụ liên quan…
Giá trị của OCH là nơi gìn giữ và phát triển những thương hiệu nổi tiếng: Đó là các thương hiệu ẩm thực lâu đời của 2 miền Nam Bắc: Bánh Givral (niềm tự hào hơn 70 năm của người Sài Gòn) và Kem Tràng Tiền (hương vị người Hà Nội). Đó là chuỗi khách sạn đẳng cấp tiêu chuẩn 4- 5* quốc tế như Khách sạn StarCity Nha Trang, Khách sạn Sunrise Beach Hotel & Resort Nha Trang… Trong tương lai, OCH sẽ tiếp tục đầu tư và phát triển thông qua việc mở rộng quy mô, nâng cao chất lượng để lan tỏa tinh hoa ẩm thực Việt đến khắp mọi miền Tổ quốc.