Mô tả công việc
Business Performance
• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required
• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals
• Work with Finance and team in preparation and management of the department’s budget and financial forecasts
• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the department
Sales & Marketing
• Conduct daily briefing with department on current key activities
• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel
• Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence
• Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies
• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and public relations departments
• Actively participates in sales presentations, property tours and customer meetings
• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary
• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team
• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business
• Conduct monthly departmental meetings
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
- Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school
• Minimum 5 years of Sales management experience or at least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Strong leadership and interpersonal skills
• Excellent communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- CV/ Sơ yếu lý lịch
- Potrait Photo /Ảnh 3x4- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record / Xác nhận hạnh kiểm
CÔNG TY CỔ PHẦN PCM cung cấp các dự án cao cấp tại thị trường Việt Nam bằng cách kết hợp sự độc đáo trong kinh doanh đặc trưng của chúng tôi, năng lực chuyên môn và sự nắm bắt nhanh nhạy về nhu cầu thi trường bất động sản của khu vực.
Không để bị giới hạn bởi địa lý, PCM mở rộng kinh doanh trên thị trường quốc tế, nhấn mạnh nguồn lực đầu tư vào mô hình bán lẻ, khu phức hợp và nhiều mô hình khác nữa.
Phát huy thành công của mình, chúng tôi hướng đến một kỷ nguyên tăng trưởng mới khi đẩy mạnh đầu tư thêm nhiều dự án trong nước và quốc tế. Hơn nữa, chúng tôi tiếp tục theo đuổi mọi cơ hội đầu tư có lợi và tối đa hóa việc tạo ra giá trị cho khách hàng của PCM.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1970
Mission
Tiếp tục phát huy thành công của mình, chúng tôi hướng tới một kỷ nguyên tăng trưởng mới khi chúng tôi phát triển nhiều dự án hơn ở địa phương và quốc tế. Hơn nữa, chúng tôi sẽ tiếp tục theo đuổi mọi cơ hội đầu tư có lợi và tối đa hóa việc tạo ra giá trị cho khách hàng của mình.