Chi tiết công việc
- Booking and manage in-charged GL accounts to ensure that the expenses are recognized on time and comply with VAS and Company’s policy.
- Prepare the breakdown and month-on-month comparison of in charge GL accounts.
- Manage the accrual and allocation work.
- Prepare and combine the breakdown for Balance sheet’s items.
- Prepare tax declarations on monthly/quarterly basis
- Other tasks appointed by Assistant Accounting Manager.
- Graduated in Accounting/Audit/Finance.
- Minimum 1 year of relevant working experience.
- Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment.
- Able to work under high pressure and tight deadline.
- Able to work with positive attitude and willing to learn.
- Reading and writing English skills are essential.
- Familiar with Microsoft Office, ERP, accounting system.
- Competitive salary (100% salary during probation)
- 13th month salary
- Insurance: Social Insurance + Premium health insurance for employees
- Annual leave: up to 15 days/year
- Yearly health check, performance evaluation to revise salary
- Employee engagement activities
Được thành lập từ năm 2001, Công ty Cổ phần Phát triển Đầu tư Xây dựng Việt Nam (VINADIC) đến nay đã trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu của ngành xây dựng. VINADIC được xem là doanh nghiệp tiên phong trong việc ứng dụng các giải pháp công nghệ mới nhất, tiên tiến nhất, rút ngắn quá trình thi công, đảm bảo tiến độ và chất lượng công trình, làm hài lòng mọi khách hàng – đối tác.
VINADIC đã có kinh nghiệm triển khai nhiều gói thầu nâng cấp, cải tạo sân bay như Dự án Cảng hàng không quốc tế Vân Đồn, dự án Sân bay quân sự tỉnh Lai Châu, sân bay quốc tế Nội Bài, sân bay Điện Biên… Trong đó, với nền tảng chất lượng, trách nhiệm và tiến độ, VINADIC đã đảm bảo yêu cầu được đề ra trong từng dự án, đồng thời thi công vượt tiến độ nhiều dự án.