Job Description
We are looking for several engineers to provide world-class support to a US based software application company. We have openings for engineers with various levels of experience, so this is a great opportunity for growth.
The Technical Support is responsible for troubleshooting, replicating, and analyzing issues reported by customers.. This role requires excellent communication skills, a customer-centric mindset, and the ability to troubleshoot and resolve customer inquiries effectively.
Successful candidates will have good English communication skills (reading, writing and speaking), interested in working closely with customers located throughout the US, have the following skills.
Job Requirements
- Very good in English communication.
- Work closely with sales, technical support, and other departments to resolve customer concerns efficiently. Troubleshoot and resolve customer issues or escalate them to the appropriate team when necessary.
- Strong problem-solving and conflict-resolution abilities.
- Organizational skills and attention to detail.
- Multitasking ability in a fast-paced environment.
- Strong sense of curiosity and the ability to quickly & eagerly learn the inner workings of applications are musts.
- Understanding and usage of incident management systems such as Zoho Desk as well as project management tools such as TargetProcess.
- Have knowledge of API testing, database technology such as SQL Server and MySQL.
- Understand the testing process, can write test cases (especially write clear test steps when logging a customer's bug so the QA and development team can reproduce the bug easily)
- Respond promptly to customer inquiries via call, chat.
- Handle customer complaints with empathy and professionalism, ensuring satisfactory resolution.
Work Place: Da Nang.
Benefits and Incentives
- Competitive Salary: Attractive and highly competitive salary packages.
- Healthcare: Premium healthcare insurance with annual check-ups at top-tier hospitals.
- Performance Bonuses: Annual performance reviews with substantial bonuses and salary increases.
- Onsite Opportunities: Opportunities to work onsite in Silicon Valley and other locations.
- Additional Salary: 13th-month salary bonus.
- Holiday Bonuses: Bonuses for Vietnamese public holidays, special holidays, and personal occasions (e.g., birthdays, newborn baby, marriage, bereavement, sickness).
- Overtime Compensation: Payment for overtime work.
- Remote Work: Work-from-home policy with 30 days per year.
- Tech Support: Personal laptop and monitor support.
- Company Events: Exciting company trips, team-building activities, New Year parties, sports activities, and monthly birthday celebrations with finger food.
- Referral Bonus: Incentives for successful employee referrals.
- Paid Leave: 12 days of fully paid annual leave.
- Collaborative Environment: Work in a collaborative, innovative, and supportive environment to make an impact in the security industry.
- Language Skills: Opportunities to speak English with clients.
Được thành lập vào năm 2005, Orient Software cung cấp các giải pháp phần mềm hạng nhất cho hàng trăm khách hàng toàn cầu. Chúng tôi nắm bắt công nghệ tiên tiến nhất và cung cấp dịch vụ với tính chuyên nghiệp cao nhất. Với hơn 350 chuyên gia CNTT được đào tạo bài bản và giàu kinh nghiệm, chúng tôi cung cấp các dự án của bạn đúng hạn, với chất lượng hàng đầu và không có sự thỏa hiệp. Tại Orient, xây dựng phần mềm cá nhân hóa để tích hợp các công nghệ khác nhau một cách liền mạch và tận dụng sức mạnh của chúng cho doanh nghiệp của bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách BHXH,BHYT…
- Được hưởng Bảo hiểm sức khỏe cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Du lịch hàng năm
- Liên hoan, party
- Workshops
- Câu lạc bộ (Bóng đá, Cầu lông, Bơi lội, Cờ vua, Ban nhạc).
Lịch sử thành lập
- Năm 2005, Orient Software được thành lập
- Năm 2012, Orient Software Đạt Chứng nhận Năng lực Phát triển Phần mềm Vàng của Microsoft
- Năm 2015, Orient Software Xếp hạng 40 Công ty CNTT-TT hàng đầu Việt Nam
Mission
- Luôn đặt khách hàng làm trọng tâm
- Cam kết về chất lượng và kết quả công việc
- Dịch vụ chuyên nghiệp
- Quan hệ đối tác bền vững, lâu dài
- Tăng trưởng dựa trên tri thức
- Đầu tư mạnh mẽ vào phát triển nguồn nhân lực
- Văn hóa công ty độc đáo và lành mạnh
- Có trách nhiệm với xã hội
Review ORIENT SOFTWARE
Môi trường thoải mái (IT)
Công ty nhìn chung ổn áp (IT)
Công ty Thúc đẩy sự phát triển, đổi mới và cung cấp một môi trường làm việc hỗ trợ. (IT)