Mô tả công việc
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available
room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.
track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone
switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,
questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange
transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'
checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss
Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,
and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries
manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.
Policies and Procedures
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Follow company and department policies and procedures.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
departments,
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
2. Fluent English communication, basic computer usage
3. Minimum 1 year experience in a similar position in 5 star hotel
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
SACOM TUYỀN LÂM là công ty hoạt động trong lĩnh vực du lịch - nghỉ dưỡng, sở hữu các resort và sân golf cao cấp tại khu du lịch quốc gia hồ Tuyền Lâm, Đà Lạt. Bao gồm các khu vực như sau:
- SAM Tuyền Lâm Resort: Khu nghỉ dưỡng gồm 08 căn biệt thự sang trọng gồm 55 phòng nghỉ ấm cúng được thiết kế theo phong cách Châu Âu.
- SAM Tuyền Lâm Golf CLub 18 lỗ: chính thức hoạt động được thiết kế và xây dựng theo tiêu chuẩn quốc tế với chiều dài hơn 7.035 yards và Club House được trang bị đầy đủ hệ thống dịch vụ đầu tiên trong khu vực.
- Khách sạn Swiss Tuyền Lâm: khu nghĩ dưỡng cao cấp sở hữu vị trí đẹp nhất trong khu du lịch quốc gia Hồ Tuyền Lâm, bao quanh bởi đồi thông và sân Golf. Khu nghỉ dưỡng phục vụ 151 phòng nghỉ được trang bị đầy đủ tiện nghi cao cấp, nhiều dịch vụ tiện ích và thiết kế sang trọng phong cách Châu Âu.
Khi làm việc tại SAM Tuyền Lâm (Khách sạn Swiss-Belresort, Sân Golf, Resort) bạn có cơ hội học hỏi được nhiều kiến thức, tích lũy kinh nghiệm bổ ích để phát triển bản thân. Ngoài ra còn được hòa nhập với đội ngũ nhân viên trẻ trung, năng động, sáng tạo với một môi trường thân thiện.