Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. To set tables, trays according to type of food ordered and the hotels service standards.
2. To perform opening and closing procedures established for the department.
3. To accurately record, pre-check and pick up all food and beverage orders.
4. To check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
5. Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.
6. To serve guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
7. To present a physical and accurate bill to guests and complete the payment process.
8. To be able to immediately monitor guest comments and pass on to the Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.
9. To report guest complaints immediately to the supervisors and ensure follow up is performed with the guest.
10. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
11. To maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.
12. To report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.
13. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
14. To ensure a minimum wastage and breakage.
15. To ensure effective communication between Kitchen, Order taker and service team members.
16. To monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.
17. To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of the House.
18. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
19. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English
4. Ability to speak a third language as an advantage.
5. Good teamwork, complaint resolution skills.
6. Good knowledgeable of a Point of Sale system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.
7. Passion for service excellence.
8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.
Yêu cầu hồ sơ
SACOM TUYỀN LÂM là công ty hoạt động trong lĩnh vực du lịch - nghỉ dưỡng, sở hữu các resort và sân golf cao cấp tại khu du lịch quốc gia hồ Tuyền Lâm, Đà Lạt. Bao gồm các khu vực như sau:
- SAM Tuyền Lâm Resort: Khu nghỉ dưỡng gồm 08 căn biệt thự sang trọng gồm 55 phòng nghỉ ấm cúng được thiết kế theo phong cách Châu Âu.
- SAM Tuyền Lâm Golf CLub 18 lỗ: chính thức hoạt động được thiết kế và xây dựng theo tiêu chuẩn quốc tế với chiều dài hơn 7.035 yards và Club House được trang bị đầy đủ hệ thống dịch vụ đầu tiên trong khu vực.
- Khách sạn Swiss Tuyền Lâm: khu nghĩ dưỡng cao cấp sở hữu vị trí đẹp nhất trong khu du lịch quốc gia Hồ Tuyền Lâm, bao quanh bởi đồi thông và sân Golf. Khu nghỉ dưỡng phục vụ 151 phòng nghỉ được trang bị đầy đủ tiện nghi cao cấp, nhiều dịch vụ tiện ích và thiết kế sang trọng phong cách Châu Âu.
Khi làm việc tại SAM Tuyền Lâm (Khách sạn Swiss-Belresort, Sân Golf, Resort) bạn có cơ hội học hỏi được nhiều kiến thức, tích lũy kinh nghiệm bổ ích để phát triển bản thân. Ngoài ra còn được hòa nhập với đội ngũ nhân viên trẻ trung, năng động, sáng tạo với một môi trường thân thiện.