Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Customer Services:
- Warmly welcome customers in person or via telephone.
- Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
- Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
- Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
- Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
- Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
- Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.
Team Management:
- Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
- Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
- Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.
Agency Admin Support:
- Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
- Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.
Premium Control:
- Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
- Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.
Office Administration:
- Oversee office supplies, assets, and facilities management.
- Answer calls and perform general reception tasks.
- Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.
Other Tasks:
- Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
- Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
- Ensure timely distribution of all correspondence.
Benefits
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College.
- At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
- Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
- Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
- Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
- Excellent verbal and written communication.
- Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
- Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
- Proficient in MS Office; English is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty Cổ phần sản xuất & thương mại Ngân Hoa được thành lập năm 2009, được tạo nên bởi: Tầm nhìn Tiếp tục gìn giữ vai trò dẫn dắt thị trường bởi sự sáng tạo, khác biệt và đột phá, duy trì vị trí số 1 Việt Nam là Nhà máy Sản xuất Vật liệu Trang trí Nội thất – Ngoại thất cao cấp lớn nhất về sản lượng bán ra. Phấn đấu đến năm 2028 trở thành đơn vị xuất khẩu Vật liệu Trang trí Nội thất – Ngoại thất cao cấp có mặt trên toàn thị trường châu Âu. Sứ mệnh Ngân Hoa đặt mục tiêu mang đến không gian sống và làm việc sang trọng, có tính thẩm mỹ cao, thỏa mãn nhu cầu khách hàng. Sản phẩm của Ngân Hoa đảm bảo an toàn với người sử dụng và thân thiện với môi trường, từ đó tạo ra một tương lai tươi đẹp, bền vững hơn không chỉ cho khách hàng mà còn cả đối tác, nhân viên của chúng tôi và cho xã hội. Chứng chỉ CE Năm 2021, Ngân Hoa vinh dự được nhận chứng chỉ CE Marking, tuyên bố sản phẩm đáp ứng mọi yêu cầu về mặt pháp lý và tiêu chuẩn của thị trường Châu Âu. Tấm ốp cao cấp Ngân Hoa sản xuất 100% tại Việt Nam, thông qua kiểm nghiệm nghiêm ngặt của Liên minh Châu Âu và được trao tặng chứng nhận CE Marking (Hộ chiếu thương mại vào thị trường Châu Âu), đạt tiêu chuẩn về sự an toàn. Tự hào là đơn vị đầu tiên thông qua kiểm nghiệm và được trao tặng chứng nhận CE Marking cho dòng sản phẩm TẤM ỐP NỘI THẤT NHỰA PVC Chứng chỉ ISO Năm 2021, Ngân Hoa được cấp chứng chỉ ISO 9001:2015, chứng nhận một hệ thống quản lý, quy trình sản xuất, dịch vụ đạt chuẩn và đảm bảo chất lượng. Với những mục tiêu đó chúng tôi luôn cố gắng hoàn thiện hệ thống và không ngừng nâng cao năng lực quản lý của cán bộ công nhân viên cũng nhưng sự đa dạng sản phẩm vật liệu trang trí nội thất với 02 chất liệu chính là PS và PVC. Hiện tại Ngân Hoa là nhà cung ứng hàng đầu về những sản phẩm trang trí nội thất và máy thiết bị ngành nhựa:
+ Sản xuất phào làm khung tranh, khung ảnh, khung bằng khen, giấy khen…
+ Sản xuất các sản phẩm như: phào chỉ trần nhà, phào chỉ nhựa, tấm nhựa ốp tường, tấm nhựa pvc, phào trang trí, phào nẹp thiết kế trang trí tường nhà, trang trí nội thất và thi công công trình
+ Cung ứng phụ kiện trang trí nội thất và phụ kiện ngành khung tranh.
+ Cung ứng máy, thiết bị ngành nhựa, máy cắt, máy xay, máy đùn nhựa, máy tạo hạt nhựa …
Trải qua gần 15 năm hoạt động trong lĩnh vực vật liệu trang trí nội thất, Ngân Hoa sở hữu đội ngũ nhân viên sản xuất lành nghề, chuyên nghiệp và hùng hậu – hệ thống phân phối rộng khắp cả nước, thời gian và hình thức thanh toán linh hoạt đáp ứng nhanh với giá cả hợp lý, Công ty Cổ phần sản xuất & thương mại Ngân Hoa chắc chắn sẽ mang đến Bạn những sản phẩm và dịch vụ hoàn hảo đảm bảo hài lòng mọi khách hàng.