Manage and develop an organization's BI strategy including working with senior management to identify business goals and objectives and then designing and implementing a BI solution that meets those goals.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
Stay up-to-date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Educate stakeholders to understand concept of business intelligence services.
Manage and develop an organization's BI strategy including working with senior management to identify business goals and objectives and then designing and implementing a BI solution that meets those goals.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
Stay up-to-date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Educate stakeholders to understand concept of business intelligence services.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business Administration, Information Technology, Data Sciense, Business Intelligence, Consultant or a related field.
At least 2 years of experience as a Technical Sales/ Pre-sale/ Business Intelligence Consultant with proven business intelligence projects implementing to external clients.
Good command of English communications skills (speaking, listening, reading, and writing).
Understanding of business intelligence concepts and solutions.
Aptitude to learn and understand new and emerging technologies.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
CÔNG TY CỔ PHẦN SBAY VIỆT NAM được thành lập ngày 09/05/2007, tiền thân là Công ty TNHH SX–TM W.I.N với thương hiệu timvenhanh.com. Qua nhiều năm gây dựng và phát triển, với sự mạnh dạn chuyển đổi sang mô hình công ty cổ phần, quá trình cơ cấu và hợp nhất các doanh nghiệp liên kết, quy tụ các cá nhân có cùng nền tảng tư duy, định hướng và mục tiêu.
Cùng với đó là quá trình chuyển đổi toàn diện về hệ thống nhận diện thương hiệu, quy trình, cách thức kinh doanh, ứng dụng mạnh mẽ công nghệ số. Đến nay, Sbay đã lớn mạnh trở thành 1 doanh nghiệp đa ngành, đa lĩnh vực, và dần hướng tới mô hình tập đoàn với thương hiệu được định hướng là Sbay Group.
Sbay đang hoạt động trong 02 lĩnh vực kinh doanh cốt lõi bao gồm: CHUỖI ĐẠI LÝ VÉ MÁY BAY và CHUỖI HỆ THỐNG KHÁCH SẠN. Hiện đang sở hữu hệ thống chuỗi hơn 500 văn phòng trực thuộc đồng bộ thương hiệu, hơn 8.000 đại lý, phòng vé liên kết phủ khắp 63/63 tỉnh thành tại Việt Nam và không ngừng mở rộng hoạt động trên thị trường toàn cầu với các Đại lý, đối tác hợp tác tại hơn 20 quốc gia và vùng lãnh thổ bên ngoài Việt Nam.