Mô tả công việc
Vexere is a technology company aiming to revolutionize the travel and transportation industry in Vietnam. Today Vexere is the largest online bus ticketing platform helping millions of travelers to make their lifetime journey happier.
Vexere members believe that an organization is born to solve pressing problems in society. Company culture focuses on community spirit and mutual support. All Vexere members are always given the opportunity to express themselves, contribute ideas on products and strategies, and aim to become future leaders.
The future image that Vexere is trying to realize is a constantly growing and creative business with a strong culture of learning and development, aspiration to apply technology strengths to continue the revolution in the transportation industry and tourism sectors throughout Southeast Asia.
Vexere is looking for a Partnership & Brand communication specialist in the HCM Office to build and deploy marketing campaigns. While working here, you will have the opportunity to be involved in a project that will solve the problems millions of Vietnamese are facing.
Responsible for partnership development strategy and execution to grow sale and drive new business opportunities.
- Reaching out to potential clients to sell vouchers, collaborate across-marketing, promotion, select payment gateway services...and maintain positive long-term relationships
- Analyze and negotiate payment gateway fees and contracts for business
- Identify and develop new business opportunities
- Coordinate with internal & external stakeholders to track, manage performance business and brand
Be in charge of communication activities to enhance brand awareness, trust, health.
- Research and analyze market, customer trends and competitor to propose new initiatives
- Build plan and implement PR, activation, events, branding activities BTL, ATL, OOH
- Create plan and implement influencers activities: develop creative campaign, booking, work with agency, KOL,...to deliver brand message and product USP
- Closely work with internal & external stakeholders to ensure high-quality delivery of communication campaign and make sure all materials are consistent with brand positioning, brand image, guideline, product USP
- Create templates to collect and analyze data, track and monitor performance, budget
- Conduct research to measure and monitor brand health and awareness
Yêu cầu công việc
- At least 1 – 3 years of experience in mar-com activities, planning & running marketing campaigns (Branding & Promotion campaigns),
- Good working knowledge of various marketing channels
- Strong project management & communication skills
- Strong analytical, negotiation and problem-solving skills
- Excellent logical skill, creative, proactive
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + KPI-based quarterly bonuses (up to 2 months per quarter).
- Annual General Health Check
- Flexible workplace without timekeeping, hybrid working and democratic environment
- Opportunities to take initiatives, make an impact and become a true leader/ permanent staff
- Entrepreneurial environment with young and ambitious colleagues
- Up to 30% discount for Vexere members and their family/relatives when buying bus tickets to travel within Vietnam
- Company trips, Team building, Year-end party, and other festivities
- Other benefits are further discussed at the final interview
Được thành lập vào năm 2011, trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, Công ty cổ phần SEADENT hiện là nhà nhập khẩu các sản phẩm về nha khoa hàng đầu từ nhiều nước trên thế giới như: Pháp, Mỹ, Đức, Brasil... và phân phối đến các phòng khám Nha khoa tại thị trường Việt nam.
Trong mọi hoạt động SEADENT luôn định hướng lấy khách hàng làm trọng tâm, lấy chất lượng dịch vụ làm phương châm kinh doanh với mục tiêu "Trở thành công ty nhập khẩu và phân phối vật liệu - trang thiết bị nha khoa số 1 tại Việt Nam". Một trong những mục tiêu được ban lãnh đạo Công ty xác định ngay từ ngày đầu thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Trong mọi hoạt động SEADENT luôn định hướng lấy khách hàng làm trọng tâm, lấy chất lượng dịch vụ làm phương châm kinh doanh với mục tiêu “Trở thành Công ty nhập khẩu và phân phối vật liệu nha khoa số 1 tại Việt Nam”. Một trong những mục tiêu được ban lãnh đạo Công ty xác định ngay từ ngày đầu thành lập