Mô tả công việc
- Looking for customers who has demand using international freight services by air/sea & trucking/Customs,...as well as developing new markets.
- Accessing and exploiting the Data customer provided by the company.
- Daily sales call planning & visiting.
- Regularly report the information of target customers to the superior. Under the guidance and supervision of the superior supervisor, follow up the target customers with goals, plans and methods, and complete the sales target.
- Handle freight negotiation & provide quotations to customers.
- Follow up on outstanding payment & ensure collection.
- Offering for transportation, consultation, negotiation, judgment and service contract signing with customers. Coordinate with departments during the transportation of goods.
- Maintaining relationships with customers.
- Developing, implementing, and reporting work plans and results by
- Other tasks and duty as per the assignment of Head of Department.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university, college, priority is given to candidates graduating from majors related to Logistics, International Economics, Import-Export, International Trade, Foreign Languages,...
- Preference is given to candidates who having experience in Sales, Tele-sales, any field, especially having experience in Sales logistics or having knowledge in Logistics and import-export operations.
- Able to work under high pressure and self-motivate to overcome tough time
- Good English/Chinese is an advantage. If candidate can use both will be highly considered.
- Agile, good communication.
- Age: 21 - 30
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary + unlimited KPIs bonus (income can reach 15-30TR/month).
- Candidates will be professional trained thoroughly and periodically.
- Consider salary increase 1 times/year.
- Hot bonus, weekly/monthly/quarterly bonus, year-end bonus for individuals, rooms/teams.
- Average 13th month salary based on performance + family gifts.
- Bonus on holidays, Tet, allowances,...
- Full social insurance regime according to State regulations.
- Traveling, teambuilding, ...
- Working in a young, professional and dynamic environment with opportunities for promotion to management level.
- Company provides computers and phones for work.
Được thành lập vào năm 2011, trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, Công ty cổ phần SEADENT hiện là nhà nhập khẩu các sản phẩm về nha khoa hàng đầu từ nhiều nước trên thế giới như: Pháp, Mỹ, Đức, Brasil... và phân phối đến các phòng khám Nha khoa tại thị trường Việt nam.
Trong mọi hoạt động SEADENT luôn định hướng lấy khách hàng làm trọng tâm, lấy chất lượng dịch vụ làm phương châm kinh doanh với mục tiêu "Trở thành công ty nhập khẩu và phân phối vật liệu - trang thiết bị nha khoa số 1 tại Việt Nam". Một trong những mục tiêu được ban lãnh đạo Công ty xác định ngay từ ngày đầu thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Trong mọi hoạt động SEADENT luôn định hướng lấy khách hàng làm trọng tâm, lấy chất lượng dịch vụ làm phương châm kinh doanh với mục tiêu “Trở thành Công ty nhập khẩu và phân phối vật liệu nha khoa số 1 tại Việt Nam”. Một trong những mục tiêu được ban lãnh đạo Công ty xác định ngay từ ngày đầu thành lập