Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
About The Role
As a Manager in the Client Service Team, you will act as a knowledge broker between our clients and industry experts. Your role is to partner with our clients to understand their knowledge gaps and identify experts with the most relevant experience and knowledge that can address them and lead a team of Associates and Senior Associates.
Your key responsibilities shall include:
- Foster the development of Associate's core research skills by imparting commercial acumen, sales techniques, and effective time management strategies while reinforcing custom recruitment methodologies
- Provide opportunities for project management skill enhancement to Associates involved in custom recruitment research
- Offer mentoring opportunities to Associates capable of custom recruitment research and project management, aiming to cultivate multi-disciplinary skills and prepare them for advancement
- Analyze client project briefs to identify knowledge gaps and conduct comprehensive industry and company research to pinpoint the most relevant experts
- Regularly engage with experts to screen and validate their expertise and suitability for specific projects
- Demonstrate critical thinking and agility in conducting high-level research on industries and companies, ensuring the selection of experts with the most relevant experience and knowledge to address clients' inquiries
- Uphold clients' best interests throughout collaboration, ensuring the confidentiality and security of their data and information
- 2+ years of experience in the information service industry, experience in manager/leader role is a big plus
- Skilled in sales, time management & prioritization, negotiation, and professional communication skills.
- A client service mentality, which means you are committed to go beyond your clients' needs to deliver true value
- Fluent English is a must; Fluency in another language such as Japanese, Korean, Cantonese, Mandarin, Thai, Bahasa, Filipino is a huge plus
- Opportunity to acquire transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time management, and project management
- Access to learning and development programs, including onboarding bootcamps, and career advancement initiatives
- Join a dynamic, entrepreneurial, and fast-paced work environment guided by core values of transparency, diversity, quality, care, teamwork, ownership, leadership, and continuous improvement
- Competitive compensation packages, including monthly performance bonuses
- Comprehensive benefits such as private medical insurance and competitive savings plans
- Sponsored health and well-being initiatives and team bonding activities
- Exchange program offering the opportunity to work and reside in Athens or Vancouver
- Work in a collaborative and diverse workspace located in the vibrant heart of Ho Chi Minh City
- Expatriation support provided on a case-by-case basis
Với tôn chỉ làm việc “Luôn ân cần – Luôn cố gắng”, Phòng khám đa khoa 5 sao Hà Nội (Ngõ 25 tổ 18 Doãn Kế Thiện – P. Mai Dịch – Q. Cầu Giấy – Hà Nội) hướng đến một mục tiêu là một địa chỉ uy tín trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe để người dân Hà Nội và các tỉnh lân cận khác “chọn mặt gửi vàng”. Phòng khám đa khoa 5 sao Hà Nội được khai trương vào ngày 3/1/2016; tại đây, chúng tôi đảm bảo có các hệ thống, thiết bị khám, chữa bệnh hiện đại, cùng với đội ngũ cán bộ y tế, hỗ trợ có chuyên môn và tâm huyết với nghề; làm việc trong 9 chuyên khoa chính của Phòng khám. Đồng thời, nhận thức được tầm quan trọng trong việc ứng dụng khoa học công nghệ vào công tác chẩn đoán, khám chữa bệnh, Phòng khám đã có sự đầu tư, cập nhật các trang thiết bị y tế hiện đại, tân tiến phục vụ cho nhu cầu khám chữa bệnh của người dân một cách tốt nhất và có hiệu quả nhất. Phòng khám tự hào là nơi đầu tiên trang bị máy siêu âm 3D-4D tại Hà Nội. Bên cạnh các dịch vụ mũi nhọn là Răng - Hàm - Mặt, Tai - Mũi - Họng, Sản phụ khoa, Siêu âm, Xét nghiệm, Nội tổng quát, Phòng khám còn có nhiều chuyên khoa chất lượng cao khác. Với mục đích chính là mang lại cho khách hàng sự lựa chọn đa dạng về chăm sóc sức khỏe, Phòng khám đa khoa 5 sao Hà Nội chúng tôi xin cam kết sẽ luôn có sự đầu tư trang thiết bị và nguồn lực nhằm xây dựng 9 chuyên khoa chất lượng cao; phục vụ tốt nhất cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Với mục đích chính là mang lại cho khách hàng sự lựa chọn đa dạng về chăm sóc sức khỏe, Phòng khám đa khoa 5 sao Hà Nội chúng tôi xin cam kết sẽ luôn có sự đầu tư trang thiết bị và nguồn lực nhằm xây dựng 9 chuyên khoa chất lượng cao; phục vụ tốt nhất cho khách hàng.