HR:
Recruitment & Training
In charge of the entire recruitment process from job advertising, screening, shortlisting, interviewing, reference checking to offering;
Host on-boarding process for new comers;
Facilitate training activities; record training database.
C&B:
Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees information;
Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
Update and control the annual leaves complying with leave application procedure;
Control employees time sheets/attendance and reconcile with payroll;
Process procedures of sickness, maternity, convalescence on EFY system.
Employee engagement:
Coordinate company events:staff birthday party, best employee of the month, teambuilding activities, health checkup, staff party...
Develop an open, fair, supportive culture by encouraging positive thinking
2. Admin tasks:
Prepare annual HRl reports;
Assist in all administrative duties;
Other duties as assigned.1.Qualification & Experiences:
Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Foreign Languages, Business Administration.......... is preferable
At least 1 year experience in Administrative and Human Resources position;
2. Skills:
English requirement: Excellence communicative English (both verbal & written);
High level of IT skills: Powerpoint, Excel, Word, Canva;
Good communication skill, truthful, cheerful, open-minded, positive thinking;
Good management and organization skill, time management skill;
Predict and problem-solving skills.
3. Personality:
Hardworking, eager to learn;
Clever, ability to work independently;
Moral qualities: honesty;
Clever and subtle communication.
BENEFITS:
Service charge bonus payable on monthly basic;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
1 annual leave per month, Saturday and Sunday off;
Duty meal and motorbike parking provided;
Opportunities for learning and development.Bảo hiểm
Chế độ nghỉ phép
Chế độ tập thể dục
IBF GROUP - LEADING THE WAY
Công ty cổ phần tập đoàn IBF (IBF Group) được thành lập theo giấy phép kinh doanh số 0109154784 do sở kế hoạch và đầu tư thành phố Hà Nội cấp.
IBF Group được thành lập là bước phát triển mới kế thừa và phát huy thế mạnh giữa hai công ty tiền thân là Công Ty Cổ Phần Thương Mại & Dịch Vụ Bất Động Sản An Vượng Land và Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Đô Thị Hùng Vương. Với kinh nghiệm và thế mạnh của mình, IBF Group định hướng trở thành doanh nghiệp chuyên đầu tư, tư vấn dự án, kinh doanh phát triển và phân phối các sản phẩm bất động sản trong nước, Quốc tế.
Với mục tiêu trở thành doanh nghiệp bất động sản hàng đầu Việt Nam, bên cạnh phát huy các thế mạnh vốn có, IBF Group còn nỗ lực xây dựng hệ sinh thái bất động sản đồng bộ, khép kín gồm: đầu tư, tư vấn phát triển dự án; phân phối, quản lý, vận hành, khai thác đến cung cấp những giải pháp công nghệ Bất động sản, marketing và truyền thông dự án; đào tạo nhân sự chất lượng cao cho chủ đầu tư cũng như các đơn vị bất động sản trên cả nước.
Với mục tiêu trở thành doanh nghiệp bất động sản hàng đầu Việt Nam, bên cạnh phát huy các thế mạnh vốn có, IBF Group còn nỗ lực xây dựng hệ sinh thái bất động sản đồng bộ, khép kín gồm: đầu tư, tư vấn phát triển dự án; phân phối, quản lý, vận hành, khai thác đến cung cấp những giải pháp công nghệ Bất động sản, marketing và truyền thông dự án; đào tạo nhân sự chất lượng cao cho chủ đầu tư cũng như các đơn vị bất động sản trên cả nước.
Bằng tầm nhìn dài hạn và chiến lược kinh doanh bền vững, IBF Group luôn nỗ lực nghiên cứu, triển khai các phương thức tiếp cận mới. Nhằm mang đến cho quý chủ đầu tư, quý đối tác, quý khách hàng, cộng đồng những giải pháp ưu việt, sản phẩm tốt, dịch vụ chất lượng cao. Đồng thời, IBF Group cũng hướng tới thị trường bất động sản minh bạch, chuyên nghiệp, góp phần thúc đẩy nền kinh tế đất nước.