CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Bình Dương
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Cập nhật 10/12/2024 19:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
Cluster Revenue Manager
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tây Hồ - Hà Nội

Mô tả công việc

Located 400m from West Lake, Oakwood Residence Ha Noi is a destination voted by many foreign experts as the most livable project because of its fresh and airy environment right in the heart of the capital. This is the first project in the serviced apartment segment of Van Phu Invest with European standards from design to service, operated by the oldest hotel group - The Ascott International.

Job Description:

  • Develop and implement pricing strategies to optimize revenue per available room (RevPAR).
  • Analyze market data, competitor pricing, and demand patterns to determine optimal room rates.
  • Implement dynamic pricing models to adjust rates based on real-time demand and market conditions.
  • Manage room inventory effectively to maximize revenue and minimize overbooking.
  • Develop and implement overbooking strategies to balance occupancy levels and revenue.
  • Monitor and adjust inventory levels based on demand forecasts and market trends.
  • Collaborate with the sales and marketing teams to develop and implement revenue-generating initiatives.
  • Analyze sales data to identify opportunities for improvement and optimize revenue.
  • Support the development of sales and marketing campaigns that drive revenue growth.
  • Prepare and analyze revenue reports to track performance and identify areas for improvement.
  • Develop and implement revenue management metrics and KPIs.
  • Provide insights and recommendations to management based on data analysis.
  • Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and market conditions.
  • Conduct market research to identify revenue opportunities and challenges
  • Analyze the impact of external factors on residence revenue.
  • Lead and manage the team.
  • Provide training and development opportunities for team members.
  • Foster a collaborative and high-performing work environment
  • Conduct weekly rate/sell strategy (yield) meetings with General Manager, DOS, Reservationist, Front Office Manager.
  • Manage use of revenue systems* on a daily basis. This includes the responsibility for any manipulation of the yield hurdle points and daily inventory balancing where appropriate. Train and support hotel teams on revenue system* functionality and enhancements.
  • Manage all channels including but not limited to room types and sell strategy.
  • Works with Human Resources on manpower planning and management needs
  • Works with Director of Finance in the preparation and management of the budget.
  • Other duties and projects as assigned by the Director of Sales.

Quyền lợi được hưởng

  • Income: Competitive, negotiable based on capability
  • Top 1 service charge in Hanoi
  • Opportunity to train and develip career at the oldest hotel group - The Ascott International
  • Statutory Social Insurance
  • Personal Health Insurance exclusively for Oakwood Residence employees
  • 13-monthly salary
  • Professional uniform are laundered daily, comfortable lockers
  • Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...

Yêu cầu công việc

  • Diploma or Degree qualifications or higher preferred
  • At least 3 year of relevant experience in the hospitality industry with knowledge of the market
  • Previous Revenue Management or Pricing experience is preferred
  • Proficient in the use of Microsoft Office
  • Demonstrated knowledge of effective hotel pricing concepts, yield management optimization and selling strategies, and ability to determine which concepts to apply in given market conditions

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên quan tâm vui lòng gửi CV vào email: nguyen.ngocbich(a còng)oakwood.com

Điện thoại: 024 3880 3880/Ext: 6026 (T2-T6, 8h30-18h00) hoặc HR Manager: 0397 898 0889 (Ms. Bich Nguyen)

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô A5 đường số 1, Cụm công nghiệp Uyên Hưng, Phường Uyên Hưng, Thị xã Tân Uyên

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.

Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.

Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Click để đánh giá