Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
・Sales Strategy & Planning:
- Develop and implement sales strategies aligned with business objectives.
- Set sales targets, forecast revenue, and create action plans to meet goals.
・Client Relationship Management:
- Build and maintain strong relationships with key clients and partners.
- Identify new business opportunities and maintain a robust sales pipeline.
・Market Research & Analysis:
- Analyze market trends, competitor activities, and customer feedback.
- Use insights to refine sales strategies and identify growth opportunities.
・Sales Operations & Reporting:
- Oversee daily sales operations and ensure timely reporting of results.
- Track key performance metrics and present regular sales reports to senior management.
・Team Management & Leadership:
- Recruit, train, mentor, and manage a sales team to achieve high performance.
- Conduct regular performance reviews and provide coaching and feedback.
・Collaboration:
- Work closely with other teams.
- Ensure alignment between sales strategies and overall company goals.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor’s Degree
・Language: Business level in English
・Experience: 5+ years of experience in sales related to HR Outsourcing and consulting, other outsourcing services.
・Skills:
o Proven track record of meeting or exceeding sales targets.
o Strong leadership, communication, connection, and negotiation skills.
o Data-driven decision-making.
<Preferable Skill / Experience>
・Prefer having experience in PRODUCTION OUTSOURCING
・ Having experience in sales of HR OUTSOURCING
・Have good knowledge of Back office service
<Key Competencies>
・Results-driven with strong business acumen.
・Ability to motivate and inspire teams.
・Adaptability to changing market dynamics.
・Strong analytical and problem-solving skills.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 40
- Lương: 45 Tr - 49 Tr VND
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.