Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Performance review report & strategy build up quarterly/annually with brand
- Delivering comprehensive trend knowledge and industry insight to encapsulate our individuality in our offering
- Price, plan, and arrange merchandising for display
- Drive sales and profitability through proper merchandising and overall presentation of specific category ownership
- Prepare and implement seasonal/monthly campaigns and initiatives
- Identify ways to drive sales generation through business analysis; ensure action is taken to maximize sales potential.
- The ability to inspire, guide, and influence individuals or teams towards the achievement of both their career goals and the organization's goals
- Team management and other tasks assigned by Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Education background requirements: Bachelor in relevant experience
2. Experience/Industry requirements:
- Extensive experience (+3 years) in E- commerce or related retail company, minimum 1 year at team leader level
- Have connection & network to main distributors and brands
- An extremely credible reputation and relationships amongst suppliers and other members of the industry
- The ability to help craft and independently execute buying strategies
- Proficient in English communication across all four skills
- Familiar with reporting tasks, creating, and managing performance dashboards using Excel and Sales systems.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
- Stakeholder management: Identifying, engaging, and satisfying the needs and expectations of various stakeholders involved in a project or organization
- Teamwork and Collaboration:
· Building partnerships and working collaboratively with others to meet shared objectives.
· Building strong-identity teams that apply their diverse skills and perspectives to achieve common goals.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.