Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Mê Kông được thành lập từ năm 1992, nhà sản xuất và phân phối chuyên nghiệp các sản phẩm Thiết bị nhà bếp với thương hiệu nổi tiếng Sakura, Kiwa, Mergo. Gồm:
+ Bếp công nghiệp: bếp âm Kiwwa, bếp âm Paloma,..
+ Thiết bị bếp công nghiệp: nồi hầm thực phẩm, máy nước nóng,..
- Trong đó:
+ Các sản phẩm cao cấp mang thương hiệu Sakura, Kiwa được nhập khẩu từ Đài Loan
+ Sản phẩm cao cấp mang thương hiệu Mergođược nhập khẩu 100% từ ý
Qua hơn 30 năm phân phối sản phẩm và xây dựng thương hiệu Sakura-Kiwa-Mergo trở thành một thương hiệu uy tín hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực thiết bị nhà bếp. Bên cạnh đó, Mê Kông còn được đánh giá là đơn vị có chính sách hậu mãi lắp đặt, bảo hành tốt nhất tại Việt Nam cho các sản phẩm Sakura-Kiwa-Mergo. Hiện các sản phẩm của MêKông được bày bán rộng rãi tại các hệ thống siêu thị, siêu thị điện máy, cửa hàng điện máy, cửa hàng gas & bếp gas,.. trên toàn quốc.