Việc làm Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam

Cập nhật 05/08/2024 15:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam
Assistant Director Food and Beverage
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Khác
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM, Quận 2 - TP HCM

Mô tả công việc

Operational Management:

• Ensure smooth and efficient daily operations in coordination with the F&B director.

• Maintain and monitor the standard quality of all food & beverage products.

• Collaborate with the culinary team to develop menus, specials and promotions.

• Create extended drinks list, wine list, and spirit selections in coordination with the F&B Director.

• Maintain a safe working environment and request maintenance and repairs as needed for all F&B outlets.

• Communicate frequently with BOH and assist in coordinating FOH/BOH staff.

Customer Service and Guest Satisfaction:

• Ensure a presence on the floor during peak business hours mainly for lunch and dinner.

• Provide highest level of customer service and guest satisfaction.

• Monitor guest feedback and implement necessary improvements if needed.

• Collaborate as needed with Marketing about promotion for restaurants and special events.

Staff Management:

• Hire, train, and develop FOH restaurant operation teams (including security, maintenance, cleaning).

• Manage FOH labour costs within the budgeted labour expenses in collaboration with the Finance and Human Resource Departments.

• Ensure the highest performance of the team by training, coaching and conduct regular performance evaluation.

• Maintain high quality of service/products by ensuring staff knowledge about food & beverage and service standards.

Financial management:

• Order FOH operating supplies and monitor beverage purchase while maintaining budgeted COG.

• Maintain and manage appropriate par stock for operating supplies, chinaware, glassware, and silverware for FOH.

• Monitor and optimize sales, revenue and expenses performance.

Quyền lợi được hưởng

- The salary level discussed during the interview.

- The employee will receive a discount of 20% on total bill and should not exceed VND 2,000,000 within a month in all F&B outlets of Momentum Hospitality.

- If you are required to work on public holidays (as per current Government regulation), the employer will pay 2 times the hourly basic rate of pay.

- If you are required to work during Tet holiday, the employer will pay 3 times the hourly basic rate.

- You will be entitled to a 13th month salary.

- After the probationary period, each month except off days, will be entitled to 1 additional annual leave per month. (12 days a year).

- Employees will be provided with meals during one shift.

- Service Charge.

- ENT credit to be spent in all F&B outlets of Momentum Hospitality.

Yêu cầu công việc

Have expertise and at least 2 years of experience in a similar position.

Proficient in English, both in communication and writing.

Passionate, with a desire to pursue and commit long-term.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tiếp trên HotelJob
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 2 Ngô Quyền, Phường Lý Thái Tổ

Kể từ khi thành lập vào năm 2015, ATT Logistics đã phát triển chiến lược cung cấp đa dạng các dịch vụ và đáp ứng nhu cầu đa dạng trong các lĩnh vực công nghiệp trọng điểm của Việt Nam.

Chúng tôi cung cấp một loạt các dịch vụ cho các công ty nước ngoài, bao gồm thủ tục hải quan, vận chuyển hàng hóa quốc tế (đường hàng không, đường biển, đường bộ, đường sắt và đa phương thức), các dự án vận tải, di dời nhà máy, vận chuyển xuyên biên giới và đầu tư cơ sở hạ tầng.

Chúng tôi luôn ưu tiên sự hài lòng của khách hàng thông qua quan hệ đối tác với khách hàng.

Tại ATT Logistics, chúng tôi cam kết xây dựng mối quan hệ đối tác dựa trên sự tin cậy và mang lại sự hài lòng và thành công cho khách hàng thông qua tính chuyên nghiệp, trách nhiệm và cam kết.

Tầm nhìn của ATT Logistics là định vị mình là nhà cung cấp dịch vụ logistics tốt nhất trong các khu công nghiệp và trở thành nhà cung cấp dịch vụ logistics hàng đầu có thể đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở bất cứ đâu trên thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...

Lịch sử thành lập

  • 2015: Thành lập công ty SME Bắc Ninh 
  • 2017: Có nhóm quốc tế dành riêng cho Hàn Quốc, Nhật Bản và Trung Quốc
  • 2018: Chính thức hoạt động dưới tên công ty ATT Logistics
  • 2019: Mở văn phòng chi nhánh tại thành phố Hồ Chí Minh

Mission

Chúng tôi cam kết xây dựng mối quan hệ đối tác dựa trên sự tin cậy và mang lại sự hài lòng và thành công cho khách hàng thông qua tính chuyên nghiệp, trách nhiệm và cam kết.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam

Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận ATT Việt Nam

Click để đánh giá