Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Activation Lead
TRUYỀN THÔNG 3T
23 việc làm
44 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Quản lý
Ngày đăng tuyển:
04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/08/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
4 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
The Activation Lead is responsible for planning, executing, and managing activation programs, product promotions, and brand building activities. This position requires creativity, project management skills, and leadership abilities to ensure successful operations and achieve business goals.
KEY RESPONSIBILITIES:
- Planning and Executing Activation Programs:Develop and implement activation strategies to promote products and build the brand.
- Create detailed plans for activation, including budgeting, scheduling, and resource allocation.
- Managing and Supervising activation:Coordinate and oversee event activities from preparation to completion.
- Ensure all activities are on schedule and meet high-quality standards.
- Team Management:Recruit, train, and develop the activation team.Evaluate team performance and provide improvement measures.
- Collaboration with Other Departments:Work closely with related departments such as Marketing, Sales, and PR to ensure consistency in activities and brand messaging.
- Ensure activation activities align with the overall business strategy of the company.
- Reporting and Analysis: Track and evaluate the effectiveness of activation programs.Prepare reports on results and provide improvement suggestions. Job Requirements:Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields.
DEVELOPMENT: Customer/Channel Marketing Activities, Merchandising Planning, Budgets, Channel/Category Communication
OPERATIONS: Brand/ Sales Diagnostics: Trends, Gaps, Opportunities, Issues, Trade Tactics,..
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in marketing or business administration; 6 – 8 years of experience preferably with a background in sales and shopper marketing.
- Excellent leadership, project management, and teamwork skills.Strong communication skills, creativity, and the ability to work under pressure. In-depth understanding of the market and consumer trends
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
TRUYỀN THÔNG 3T
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Công ty Cổ phần Truyền Thông 3T có ngành nghề kinh doanh chính là "Hoạt động sản xuất phim điện ảnh, phim video và chương trình truyền hình", do Chi cục Thuế Quận 1 quản lý.
Những nghề phổ biến tại TRUYỀN THÔNG 3T
Bạn làm việc tại TRUYỀN THÔNG 3T? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
TRUYỀN THÔNG 3T
Click để đánh giá