Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Control and monitoring all daily operations at Accounting Department.
- Setting up the accounting information system and maintaining the operation of that system.
- Responsible for monthly, yearly financial statements in line with Vietnamese accepted standards, regulations of Ministry of Finance and consolidation packages in line with International accepted standards (including: B/S, P/ other reports as requisition of Financial GM).
- Ensure that the company meets Group reporting time lines.
- Verify accuracy of data presented prior to presentation.
- Co-ordinate with Audit company in quarterly, annually auditing.
- Co- ordinate with other Department in order to supply accounting documents and information as require.
- Manage Accountant staffs.
- Maintaining the control environment on cost management, budget management and planning.
- Developing the accounting systems and processes to meet expanding business activities of the company.
- Co-ordinate with Tax department in yearly tax finalization.
- To collect information about accounting, tax and other information in order to serve for the work.
- To make other report as the requirement of Financial General Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Working location base in Binh Duong
- Major: Accounting or other Business field.
- Year of Experience: At least 5 years experience in accounting, 2 years experience as Chief Accountant, Candidates with experience in foreign company is preferred.
- Computer: Office software, familiar with an Accounting software is preferred.
- Foreign language: English intermediate level of English with 4 skills.
- Other special skills/ competence): Time management skill, team work, work control management, independent working and working under pressure, knowledge about international accounting standards, Reporting and Analytical skills
- Type of job: Full-time permanent.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào 2017, Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Global Care (Viết tắt Global Care) tiên phong cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho đại lý bảo hiểm để đơn giản hóa quy trình bán hàng và quản lý.
Thông qua nền tảng các đại lý và nhân viên bán hàng của họ có thể:
• Bán các sản phẩm bảo hiểm thông qua ứng dụng mobile app
• Quản lý các giao dịch và doanh thu bảo hiểm qua nền tảng Web admin
• Quản lý các sản phẩm bảo hiểm
Về phía khách hàng có thể:
• Tra cứu và quản lý tất cả các hợp đồng bảo hiểm nhanh chóng và dễ sử dụng
• Nộp hồ sơ yêu cầu bồi thường online
• Liên hệ nhân viên tư vấn ngay khi có sự cố
Hơn 5 năm xây dựng phát triển, Global Care nhận được sự đầu tư của Quỹ đầu tư VinaCapital Ventures, đánh dấu bước chuyển mình quan trọng của Global Care trong ngành bảo hiểm số, tạo nên tiềm lực về tài chính để Global Care xây dựng thêm những sản phẩm, chính sách ưu việt phục vụ cho đối tác, khách hàng và cộng tác viên
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Qua 5 năm xây dựng phát triển, Global Care nhận được sự đầu tư của Quỹ đầu tư VinaCapital Ventures, đánh dấu bước chuyển mình quan trọng của Global Care trong ngành bảo hiểm số, tạo nên tiềm lực về tài chính để Global Care xây dựng thêm những sản phẩm, chính sách ưu việt phục vụ cho đối tác, khách hàng và cộng tác viên.
- Global Care trở thành nền tảng bán hàng số một thị trường bảo hiểm tại Việt Nam