Chi tiết công việc
- Booking and manage in-charged GL accounts to ensure that the expenses are recognized on time and comply with VAS and Company’s policy.
- Prepare the breakdown and month-on-month comparison of in charge GL accounts.
- Manage the accrual and allocation work.
- Prepare and combine the breakdown for Balance sheet’s items.
- Prepare tax declarations on monthly/quarterly basis
- Other tasks appointed by Assistant Accounting Manager.
- Graduated in Accounting/Audit/Finance.
- Minimum 1 year of relevant working experience.
- Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment.
- Able to work under high pressure and tight deadline.
- Able to work with positive attitude and willing to learn.
- Reading and writing English skills are essential.
- Familiar with Microsoft Office, ERP, accounting system.
- Competitive salary (100% salary during probation)
- 13th month salary
- Insurance: Social Insurance + Premium health insurance for employees
- Annual leave: up to 15 days/year
- Yearly health check, performance evaluation to revise salary
- Employee engagement activities
Hiểu rõ được tính chất và sự thay đổi không ngừng trong lĩnh vực xây dựng, yêu cầu về sự hoàn thiện cũng như tính sáng tạo trong các dự án ngày càng được tăng cao. Do đó, Gia An Joint Stock Company luôn luôn hoạt động với phương châm: không ngừng đổi mới, cách tân, nâng cao chất lượng dịch vụ, hướng tới những mức độ cao hơn trong kết cấu và thẩm mỹ của công trình. Ngoài ra, chúng tôi còn chú trọng vào việc cân bằng các yếu tố kiến trúc, nội thất với quan niệm phong thuỷ để mang lại sự hoàn mỹ nhất trong các dịch vụ: Thiết kế, Xây dựng, Nội thất,…
Bên cạnh đó, với đội ngũ kiến trúc sư giỏi, kỹ sư, giám sát công trình dày dạng kinh nghiệm và cực kỳ sáng tạo trong lĩnh vực xây dựng, chúng tôi tự tin mang lại những sản phẩm cũng như dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.