Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
VNEXT HOLDINGS cung cấp dịch vụ phát triển phần mềm cho Nhật Bản và các nước Châu Á. Hơn 14 năm phát triển, cùng đội ngũ nhân viên nhiệt huyết và tài năng, chúng tôi đã dần khẳng định được vị trí của mình ở Nhật Bản. Đến nay, để mở rộng dịch vụ, chúng tôi đã thành lập các công ty thành viên là VNEXT SOFTWARE và VNEXT JAPAN, cùng các công ty liên doanh chuyên cung cấp các dịch vụ - kỹ thuật hiện đại ở Hà Nội, Đà Nẵng và Tokyo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Năm 2008, VNEXT SOFTWARE khởi nghiệp với chỉ 7 thành viên - những người trẻ đầy nhiệt huyết và đam mê công việc cùng nhau góp sức xây dựng công ty. Đến đầu năm 2019, chúng tôi đã xây dựng được một đội ngũ nhân sự đông đảo với hơn 250 thành viên được chia thành các đội thực hiện dự án chuyên biệt
Review VNEXT SOFTWARE
Công ty rất lớn hợp tác ngày càng nhiều mảng môi trường tốt nhưng lương hơi bình bình (RV)
Mọi thứ bình thường
Not recommend