Mô tả công việc
Duties and responsibilities
- Handle contact with all media, publications and online media.
- Assist in plan and develop promotional and communications strategies via internet, GDS, media, placement of advertising as directed, printed materials and other sales & promotional tools as directed.
- Responsible for advertising and recording the media impression target for the hotel.
- Oversee management of online channels to optimize the hotels position and rate placement to drive revenues, though packages, promotions for B2C websites.
- Oversee website management to include updating of Hotel information, photography and promotions through: Hotel branded website/ Facebook/ Third party website/ Supplier websites to maximize opportunities for media impressions for local promotions/ events.
- Demonstrate effective communication in promoting hotel products & service. Develop PR strategy and specific tactics to drive PR campaigns for specific promotions, products and services.
- Maintain a media lists according to the hotel’s feeder markets – travel, consumer, business (electronic and print).
- Maintain hotel press kits with up-to-date fact sheets on hotel, senior executives, brand information, promotions.
- Utilize editorial calendars of major media to proactively contribute news. Co-ordinate media activities and releases for hotel activities and brand programs.
- Manage the tracking report of media impressions.
- Prepare a quarterly media impressions report.
- Develop presentations (speeches/power point/video interviews) for senior management (for speaking engagements, conferences, interviews, etc). Assist food & beverage department in coordinating food promotions requiring international impute eg. Chefs, sponsorships, prizes etc.
- Responsible for the placement of the hotel to maximize exposure and ROI.
- Conduct regular associate meetings to keep associates and management informed and to foster two-way communication.
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
• Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid-Autumn Festival, International Children's Day,...
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, or a related filed
- Experience: Minimum of at least 3 years of marketing leadership experience in the hospitality industry
- Strong strategic thinking and analytical skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proficiency in digital marketing tools and platforms
- Ability to manage multiple projects and meet deadlines
- Creative problem-solving abilities
- Strong leadership and team management skills
- Good adaptability
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)
APO Group được thành lập mùng 09/10/2011 bao gồm các công ty hàng đầu chuyên cung cấp xuất khẩu các sản phầm làm đẹp ra thị trường quốc tế.Hiện nay APO Group đang phát triển đẩy mạnh đầu tư vào thị trường trong nước qua các ngành dịch vụ làm đẹp với hệ thống hair salon.Với tầm nhìn dài hạn và phát triển bền vững: “tiên phong trong sứ mệnh phục vụ” . Chúng tôi cam kết cung cấp những sản phẩm dịch vụ tốt nhất, theo chuẩn quốc tế, đi đầu về xu thế phù hợp với phong cách sống hiện đại.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN XUẤT NHẬP KHẨU APO được thành lập năm 2011.
Mission
- CÔNG TY CỔ PHẦN XUẤT NHẬP KHẨU APO hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo một tương lai tươi sáng hơn.