This role is ideal for a PR & Marketing Executive with a strong focus on social platforms (70%) while contributing to broader marketing initiatives (30%). You will be responsible for planning, managing, and delivering successful digital media campaigns while collaborating on integrated marketing projects alongside the Marketing Team.
Content Strategy & Optimization:
Brainstorm with team members to develop new ideas for content.
Monitor and analyze content performance metrics to identify areas for improvement and optimize for maximum engagement.
Ensure content consistency with brand guidelines, addressing business goals and audience needs.
Stay up-to-date with content trends on social media platforms like Facebook, Instagram and TikTok, and apply content marketing best practices.
Digital Media Campaigns:
Plan and execute digital media campaigns across various platforms (social media, email, search engines, display advertising).
Monitor and analyze campaign performance metrics, adjusting strategies to optimize results.
Develop and maintain the content calendar across all platforms, ensuring timely and strategic content delivery.
Create, adjust, and manage engaging and relevant content, aligned with brand guidelines.
Collaboration & Support:
Actively work with the other teams in content planning, screenwriting, designing, etc.
Support other marketing activities if needed, such as out-reaching support and event support.
Contribute to event planning and execution.
Brainstorm with team members to develop new ideas for content.
Monitor and analyze content performance metrics to identify areas for improvement and optimize for maximum engagement.
Ensure content consistency with brand guidelines, addressing business goals and audience needs.
Stay up-to-date with content trends on social media platforms like Facebook, Instagram and TikTok, and apply content marketing best practices.
Plan and execute digital media campaigns across various platforms (social media, email, search engines, display advertising).
Monitor and analyze campaign performance metrics, adjusting strategies to optimize results.
Develop and maintain the content calendar across all platforms, ensuring timely and strategic content delivery.
Create, adjust, and manage engaging and relevant content, aligned with brand guidelines.
Actively work with the other teams in content planning, screenwriting, designing, etc.
Support other marketing activities if needed, such as out-reaching support and event support.
Contribute to event planning and execution.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Marketing, Communications, Media, English or a related field.
Proven experience in digital marketing, including social media management, and content creation.
Experience in video production is a plus.
Excellent written and verbal communication skills.
Ability to work collaboratively in a team environment.
Strong project management and organizational skills.
Creative thinker with the ability to generate innovative ideas.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Vinacontrol CE ® là một thành viên của Tập Đoàn Vinacontrol, tiền thân là Cơ quan Giám Định hàng hóa XNK được thành lập từ năm 1957 bởi Bộ Ngoại thương và chính thức chuyển thành Công ty Cổ phần từ ngày 01/06/2005.
Vinacontrol CE ® hoạt động trong lĩnh vực chứng nhận, kiểm định, giám định, quan trắc và đào tạo với sứ mệnh hỗ trợ các tổ chức, doanh nghiệp Việt Nam nâng cao năng lực cạnh tranh cả về thương hiệu và hiệu quả hoạt động để hướng tới thành công bền vững. Với bề dày kinh nghiệm và dịch vụ gắn liền với chất lượng, uy tín, độc lập, khách quan; Vinacontrol CE ® đã cung cấp dịch vụ cho nhiều tổ chức, doanh nghiệp đạt được các chuẩn mực Quốc gia, Quốc tế, khu vực và áp dụng một cách hiệu quả trong hoạt động sản xuất, kinh doanh của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ các chế độ quy định trong luật lao động: bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp.
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ phúc lợi khác chung của công ty: nghỉ mát, nghỉ phép, ăn trưa…
Lịch sử thành lập
- Vinacontrol CE ® là một thành viên của Tập Đoàn Vinacontrol, tiền thân là Cơ quan Giám Định hàng hóa XNK được thành lập từ năm 1957 bởi Bộ Ngoại thương và chính thức chuyển thành Công ty Cổ phần từ ngày 01/06/2005.
Mission
Tầm nhìn:Vinacontrol CE: Trở thành một tổ chức dịch vụ đánh giá sự phù hợp có trình độ, năng lực và thương hiệu được thừa nhận, công nhận rộng rãi ở Việt Nam và Khu vực Châu Á – Thái Bình Dương
Sứ mệnh: Đi đầu trong cải cách phương thức cung cấp dịch vụ ngành đánh giá sự phù hợp bằng các nghiên cứu và ứng dụng kỹ thuật, công nghệ tiên tiến và đầu tư cho nhân tố con người nhằm thúc đấy