Mô tả công việc
Assist Team Leader to initiate/create ideas/initiatives to contribute for the improvement of company's bounce rate
Providing a polite, professional and accurate communication in accordance with agreed service standards
Promptly and accurately complete all related administration activities, in accordance with relevant service standards and to the customer's satisfaction
When customer requirement(s) are more appropriately, CC then dealing with relevant departments and refer them to an appropriate solution for customer
Keep up-to-date on new or enhanced products/services in order to maintain a high quality service with accurate information providing to customer
Participate and contribute to team meetings, training and quality workshops
Others tasks which are assigned by CC Team Leader
Yêu cầu công việc
b. Experience: At least 2 years' experience in Call Center, Customer Care or Customer Service
c. Knowledge: Proficient in computer literacy (MS Office, Power point, Email, Internet)
Good English skills (reading, writing, listening, speaking)
d. Skills: Good communication and interpersonal skills
Has a sweet voice, good telephone skills
Reporting & analysis skills
Motivated and proactive
Careful and patient style of work
Keenness character
Brilliant appearance.
Quyền lợi được hưởng
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship, language sponsorship: English, Korean
Attractive salary and bonus
Social insurance
Premium health insurance
Overseas / Vietnam company trip
Engagement and outdoor activities (birthday, football, charity etc)
Friendly and dynamic working environment
Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.
Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.
Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.
Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.