Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Order Processing:
- Contact Sales/ Customer to resolve any queries or obtain any information that is missing, or incorrect.
- Check and Acknowledge the Purchase Order from customers to ensure that customers have entered correct details, such as prices, product numbers, payment term, delivery time etc..
- Making and Following the Contract.
- Process sale orders that reach the company by telephone, letter, e-mail or website also orders generated by sales representatives
Order Entry:
- Check the delivery and contact details are correct and update customer records with any changes. Also sent the Arrival Notice to Customer if no change.
- When orders are complete, CC advise the finance department to prepare invoices.
- Enter details of the order on a computer system and forward the orders to the purchasing department, asking for confirmation of stock availability or delivery dates. Before CC release the order to Purchasing or Logistics department, CC might have to check the customer's payment or credit status or obtain authorization from the sales manager.
Customer Record:
- Maintain customer sales records
- Create records for new customers, including contact details and the name of the representative managing the account
Sales Support:
- Prepare bidding document, or any requested document which is follow the contract.
- Provide support for sales representatives when they are away from the office, make quotation, take calls or e-mails from customers and alert representatives to any urgent issues.
- Pass technical queries from sales representatives or customers to the Technical department.
- Update Sales representatives on orders or deliveries.
- Deal with routine requests from customers, such as requests for price quotes or delivery dates
Sales Team Administration:
- Maintain records of sales and compare them with targets after that sent out the Weekly General Report
- Track all the status of the entire order process Post Sales :
- Process for Product Warranty.
Yêu Cầu Công Việc
- Communication
- Being courteous and professional
- Being able to use office software
- Customer service or client management
- Meeting deadlines
- Being proactive and flexible
- Education: Bachelor degree in business administration or foreign trade.
BENEFITS
- Competitive salary package.
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances, annual leave…
- Monthly company birthday.
- Team building activities in Vietnam or oversea.
- Young & friendly working environment.
- Dynamic and professional environment + Training Courses.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.
Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.
Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.
Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.