Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn 1.0 ★

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Cập nhật 11/12/2024 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
EIT HR Generalist
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Essential Duties And Responsibilities

  • Assigned to support in two or three functional areas during training period.
  • Assist in day-to-day HR operations, such as maintaining employee records, preparing documentation, and coordinating HR activities.
  • Assist in organizing and maintaining digital and physical HR files, ensuring confidentiality and proper documentation
  • Provide support in employee engagement surveys, gathering responses, and preparing initial analysis.
  • Collect, organize, and analyze HR data (such as employee attendance, performance metrics, and engagement scores) to assist in developing reports for management.
  • Prepare visual reports and dashboards using Excel or similar tools to summarize key HR metrics and trends.
  • Assist in tracking HR projects and initiatives, providing regular updates and analysis to measure effectiveness.
  • Contribute to the digitalization of HR processes by using online platforms and tools (such as Canva, Trello, and other collaborative applications).
  • Support the implementation and management of digital tools that improve HR efficiencies, such as document management, employee engagement apps, and scheduling software.
  • Project Management – Participate in team projects that address strategic initiatives as directed by the HR Manager.
  • Adhere to all safety and health rules and regulations associated with this position and as directed by supervisor.
  • Comply and follow all procedures within the company security policy.
  • May perform other duties and responsibilities as assigned.

Job Qualifications

  • University graduate, major in HR/ Business/ Media/English Language is preferable
  • Agile and confident to engage across all HR sections and all levels of the business
  • Analytical skills with the ability to capture and interpret relevant data for the business.
  • Ability to work independently, take initiative, pay attention to details, and demonstrate accuracy
  • Good problem-solving skills, can work under high pressure, be ready to take challenges
  • Proficient in written and verbal communication skills in Vietnamese and English
  • Ability to read and interpret documents such as safety rules, operating and maintenance instructions and procedure manuals.
  • Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, and the general public.
  • Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.
  • Willing to learn and engage in ad hoc projects when required
  • Ability in design tools such as Canva or similar applications.
  • Ability to use graphic design tools and video making is a plus
  • Strong Microsoft Office skills, particularly in Excel for data analysis and reporting is a plus

, BE AWARE OF FRAUD: When applying for a job at Jabil you will be contacted via correspondence through our official job portal with a jabil.com e-mail address; direct phone call from a member of the Jabil team; or direct e-mail with a jabil.com e-mail address. Jabil does not request payments for interviews or at any other point during the hiring process. Jabil will not ask for your personal identifying information such as a social security number, birth certificate, financial institution, driver’s license number or passport information over the phone or via e-mail. If you believe you are a victim of identity theft, contact your local police department. Any scam job listings should be reported to whatever website it was posted in.
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
L17-11 Tầng 17, Tòa nhà Vincom Center, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1

SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.

Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.

Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.

Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.

Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.


Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

1.0
1 review

09/01/2025
Sales bất động sản tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc toxic không nên vào

Những nghề phổ biến tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Bạn làm việc tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Click để đánh giá