Mô tả công việc
Check figures, postings, and documents for accuracy. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Control and secure cash and cash equivalents for property according to cash handling policy and procedures. Organize, secure, and maintain all files and records in accordance with document retention and confidentiality policies and procedures. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit and reconcile all revenue postings.
JOB SPECIFIC TASKS
Safety and Security
- Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
- Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
- Policies and Procedures
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Follow company and department policies and procedures.
- Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Guest Relations
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
- Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
- Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
- Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).
- Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings.
Communication
- Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment
Yêu cầu công việc
- At least 6 months to one year experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty Cổ Phần SX - TM Sáng Việt
Elink là một trong những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực thiết bị chiếu sáng tại Việt Nam.
Elink có hơn 100 Nhà phân phối và trên 2.000 Đại lý có mặt trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
Sản phẩm sản xuất theo tiêu chuẩn: TCVN, IEC, BSEN, được kiểm soát theo Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015 và Hệ thống quản lý môi trường ISO 14001:2015
Đội ngũ Nhân viên Elink trẻ, năng động và chuyên nghiệp
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
- Elink trong những năm qua đã có nhiều nổ lực đầu tư, xây dựng cơ sở hạ tầng, mua sắm máy móc thiết bị mới nhằm hiện đại hóa sản xuất, nâng cao chất lượng sản phẩm, được nhiều khách hàng tín nhiệm, tin dùng và nhận diện về sản phẩm luôn “Bền & Đẹp”.
- Elink cam kết luôn cải tiến và nâng cao chất lượng sản phẩm, chất lượng dịch vụ. Đội ngũ nhân viên Elink luôn nhiệt tình, có trách nhiệm, sẵn sàng đáp ứng mọi yêu cầu phục vụ của khách hàng.