Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Payroll Management
- Process, fix shiftplan error and check Time & Attendance data from SAP system.
- Check Annual leave, Day off in lieu, Overtime data
- Process payroll ontime.
PIT & Social insurance
- Register PIT code and PIT dependant for employees.
- Check PIT code for all employees.
- Check claims for social insurance benefits of employees.
- Contact Social Insurance Agency on providing SI book and health insurance card for employees.
- Complete the transfering procedure of SI Book for resigned staffs.
Labor Contract
- Make and check labor contract for new staff
- Make annex to labor contract, contract renewal.
- Ensure labor contract and annex to labour contract are given to employees on time.
Employee's profile management
- Set up records and personnel file for new employees.
- Maintain employee's records in personnel file
Other tasks
- Follow and collect unknown working hour report all store.
- Fix incident ticket for issues in SAP system
- Make reports
Yêu Cầu Công Việc
- University degree
- Minimum 1 - 2 years experience in C&B field with at least 200 employees.
- Good knowledge of HR related regulations and laws of Vietnam
- Knowledge of SAP system, payroll module is prefered.
- Strong PC skills including Excel.
- Detail - oriented
- Ability to deal sensitively with confidential material
- Good analytical and commnucation skills.
- Working knowledge of payroll best practices.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 27
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Thuận Phát tự hào là một trong những công ty xuất nhập khẩu , sản xuất và phân phối giấy tiêu dùng lớn nhất Việt nam.
Thuận Phát là công ty tiên phong đưa sản phẩm giấy vệ sinh , khăn giấy rút và các khăn giấy đa năng khác được sản xuất 100% bột giấy nguyên chất vào thị trường Việt Nam . Hướng dẫn người tiêu dùng hiểu biết và nhận thức cao hơn về chất lượng sản phẩm giấy được sử dụng hàng ngày