Việc làm THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG

Cập nhật 21/10/2024 07:58
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG
Operations Manager/ Property Manager (Lavis 18 Residence)
THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG
5 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Operations Manager/ Property Manager for Lavis 18 Residence (Cu Xa Do Thanh, District 3), job description as below:


Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.

Responsibilities

  • Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
  • Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
  • Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
  • Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
  • Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
  • Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
  • Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
  • Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
  • Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
  • Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
  • Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
  • Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
  • Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
  • Other tasks are assigned by line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary
  • Allowances: Meal + Phone + Transportation
  • Service Charge
  • Mandatory insurance + PVI Insurance
  • 13th month salary
  • KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.3, HCMC
  • Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

CV

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG
THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Biệt thự JA 03-04, KĐT Thiên Đường Bảo Sơn, Anh, An Khánh, Hoài Đức, Hà Nội

Công ty cổ phần hóa chất và thiết bị Thăng Long (Thanglong Instruments) được thành lập từ năm 2005 với thành viên Ban Quản trị giàu kinh nghiệm, từng làm việc tại các hãng thiết bị khoa học kỹ thuật hàng đầu thế giới. Công ty chúng tôi cung cấp các giải pháp tổng thể cho khách hàng từ việc tư vấn, cung cấp thiết bị chuẩn bị mẫu, thiết bị phân tích, đào tạo và chuyển giao phương pháp đến các dịch vụ sau bán hàng. Qua các hoạt động hiệu quả trên toàn quốc, Thanglong Instruments đã được chọn làm Nhà phân phối độc quyền Miền Bắc cho các Hãng sản xuất hàng đầu thế giới Waters Corporation – Mỹ về sắc ký lỏng, khối phổ và vật tư phụ kiện cho sắc ký, Carl Zeiss – Đức về kính hiển vi, TA Instruments về máy phân tích nhiệt. Đó là niềm vinh hạnh lớn lao tạo động lực cho công ty ngày một quyết tâm trên con đường phát triển và phục vụ khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG

Bạn làm việc tại THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG

THIẾT BỊ VÀ HÓA CHẤT THĂNG LONG

Click để đánh giá