Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Operations Manager will be in charge of the performance of Operations in both cost and service aspects. This position will be in charge of delivering below but not limited other tasks be assigned by line manager and BOD.
I/ Service management (contribution 60% - KPI: 98%)
· Managing the biological processing into LIS system on committed timing at the best condition, all information must be correct, and enclosed documents are proper and accurate.
· Collaborate with related department (Logistics, Sales, IT, Medical, Laboratory…) to ensure the sample status, TAT be strictly followed up as per service commitment and other interdepartmental processes be aligned and applied correctly.
· Manage the blood extraction service on field and at office (both in-house and outsource resource) at the best service level (98%)
· Manage service of return physical result to customer / account on time and in perfect condition
· Structure and maintain operations data for the daily perf supervision, complete assigned report/ dashboard timely and accuracy.
· Efficient using tool / system in operations and guiding team the new applications
· Comply the ISO, company and law regulations and fully apply on operations of OPS team
II/ Cost management (contribution 35% - KPI: 98%)
· Managing the OPEX be approved by line manager in the year.
· Monthly review, report and have deep insight on the fluctuation
· Planning and action for the optimizing with alignment with line manager
III/ People management (contribution 5% - KPI: 100%)
· Build up and develop potential talent in teams
· Creating working environment in teams in line with GS core values
· Transparent, guiding and supporting team to achieve the target in term of service and cost.
Yêu Cầu Công Việc
● Education: Bachelor’s degree in Operations Management, Laboratory Sciences, or a related field; relevant certifications or advanced degrees preferred.
● Experience: 5+ years in an operations role within a medical laboratory or healthcare setting, with demonstrated success in implementing and upholding established processes.
- Leadership: Strong ability to oversee, guide, and support teams in executing high-quality, efficient processes.
- Compliance and Quality Management: Familiarity with quality control standards and regulatory compliance in a medical laboratory context.
- Communication and Coordination: Effective skills in cross-functional communication and stakeholder management.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 42
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần hóa chất và thiết bị Thăng Long (Thanglong Instruments) được thành lập từ năm 2005 với thành viên Ban Quản trị giàu kinh nghiệm, từng làm việc tại các hãng thiết bị khoa học kỹ thuật hàng đầu thế giới. Công ty chúng tôi cung cấp các giải pháp tổng thể cho khách hàng từ việc tư vấn, cung cấp thiết bị chuẩn bị mẫu, thiết bị phân tích, đào tạo và chuyển giao phương pháp đến các dịch vụ sau bán hàng. Qua các hoạt động hiệu quả trên toàn quốc, Thanglong Instruments đã được chọn làm Nhà phân phối độc quyền Miền Bắc cho các Hãng sản xuất hàng đầu thế giới Waters Corporation – Mỹ về sắc ký lỏng, khối phổ và vật tư phụ kiện cho sắc ký, Carl Zeiss – Đức về kính hiển vi, TA Instruments về máy phân tích nhiệt. Đó là niềm vinh hạnh lớn lao tạo động lực cho công ty ngày một quyết tâm trên con đường phát triển và phục vụ khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành