About The Department
Novo Nordisk (NN) is a global healthcare company with over 100 years of innovation in diabetes care. This heritage has given us experience and capabilities that also enable us to help people defeat obesity, haemophilia, growth disorders, rare diseases, and other serious chronic diseases. Headquartered in Denmark, Novo Nordisk employs over 63,000 people globally and markets its products in more than 170 countries.
As part of a globally successful pharmaceutical business, Novo Nordisk Vietnam is a high-growth affiliate with an exciting growth trajectory and pipeline in new products and therapy areas in the coming years. We proudly live our purpose of improving the lives of patients within the therapy areas our products treat and put both patients and people firmly in the centre of everything we do.
The position
In this role, you will promote Novo Nordisk products to health care professionals in assigned territories. The main scope of accountabilities includes but is not limited to:
- Promote Novo Nordisk products to healthcare professional in assigned healthcare organization in the compliant way. Make and execute territory plan according to Brand strategy.
- Build effective relationships with assigned customers. Provide customers with information on company products, devices and indications and ensure consistent follow up.
- Participate and contribute effectively to regional, national, and company meetings as well as cross-functional collaboration.
- Work according to Business Ethics procedures, local regulations and company policies/guidelines.
- Bachelor’s degree in medicine, pharmacy or related fields.
- 2-3 years of experience as a Sales Representative in the Pharmaceutical Industry.
- Strong sales and portfolio knowledge.
- Good communication skills.
At Novo Nordisk, we don’t wait for change. We drive it. We’re a dynamic company in an even more dynamic industry, and we know that what got us to where we are today is not necessarily what will make us successful in the future. We cover the spirit of experimentation, striving for excellence without fixating on perfection. We never shy away from opportunities to develop, we seize them. From research and development, through to manufacturing, marketing and sales – we’re all working to move the needle on patient care.
Contact
Please send your CV online (click on Apply and follow the instructions).
Deadline
Until the completion of recruitment.
Applications will be screened on an ongoing basis, so you are encouraged to apply as soon as possible.
We commit to an inclusive recruitment process and equality of opportunity for all our job applicants.
At Novo Nordisk we recognize that it is no longer good enough to aspire to be the best company in the world. We need to aspire to be the best company for the world and we know that this is only possible with talented employees with diverse perspectives, backgrounds and cultures. We are therefore committed to creating an inclusive culture that celebrates the diversity of our employees, the patients we serve and communities we operate in. Together, we’re life changing.
Công ty CP Traphaco tiền thân là Tổ sản xuất thuốc thuộc Ty Y tế Đường sắt được thành lập ngày 28/11/1972. Sau nhiều lần chuyển đổi, ngày 01/01/2000, Công ty CP Dược và Thiết bị vật tư y tế Traphaco chính thức bắt đầu hoạt động theo hình thức công ty CP với 45% vốn Nhà nước. Ngày 05/07/2001, Công ty đổi tên thành Công ty CP Traphaco. Ngày 26/11/2008, công ty chính thức niêm yết trên Sàn Giao dịch Chứng khoán TP. Hồ Chí Minh.
Sau gần 50 năm hình thành và phát triển, Traphaco luôn kiên trì theo đuổi con đường phát triển bền vững, “Con đường sức khỏe Xanh”. Đồng thời, duy trì thương hiệu Traphaco là thương hiệu nổi tiếng nhất ngành dược Việt Nam bằng chất lượng sản phẩm và dịch vụ tốt nhất. Hiện nay, Traphaco đang triển khai Chiến lược phát triển bền vững, nhằm xây dựng công nghệ sản xuất hiện đại hàng đầu Việt Nam và mang tầm thế giới bằng việc đầu tư trang thiết bị công nghệ mới nhất hiện nay để xây dựng nhà máy tân dược "thông minh". Hệ thống phân phối của Công ty tiếp tục được hoàn thiện bằng việc sử dụng công nghệ cao và các giải pháp tăng cường quan hệ khách hàng. Hiện tại, Traphaco đã có 26 chi nhánh và 4 công ty con đại diện khắp 63 tỉnh thành. Số lượng sản phẩm được khách hàng tín nhiệm tăng lên. Với sứ mệnh sáng tạo sản phẩm xanh chăm sóc sức khỏe con người, tầm nhìn của Traphaco đến năm 2025 là trở thành doanh nghiệp dược số 1 Việt Nam về tốc độ tăng trưởng doanh thu và lợi nhuận, cụ thể, tổng doanh thu tăng trưởng kép 13,3%, lợi nhuận trước thuế tăng trưởng kép 15%, tăng cường chuyển giao công nghệ với đối tác Daewoong Hàn Quốc với khoảng 70 sản phẩm, phát triển đột phá doanh thu sản phẩm mới
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHTN, BHXH, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát cho CBNV và gia đình
- Teambuilding và các hoạt động tập thể gắn kết
Lịch sử thành lập
- Năm 1972, Thành lập tổ sản xuất thuốc thuộc Ty Y tế đường sắt (Tiền thân của Traphaco).
- Năm 1993, Thành lập Xí nghiệp dược Đường Sắt.
- Năm 1994, Thành lập Công ty dược và thiết bị vật tư y tế giao thông vận tải.
- Năm 1998, Có nhà máy sản xuất thuốc đạt GMP-ASEAN đầu tiên tại miền Bắc tại Tây Hồ, Hà Nội.
- Năm 1999, Công ty cổ phần hóa đầu tiên của ngành dược Việt Nam.
- Năm 2000, Đại Hội đồng Cổ đông sáng lập, Traphaco trở thành 1 trong những doanh nghiệp dược tiên phong cổ phần hóa.
- Năm 2002, Thành lập công ty TNHH 2 thành viên Traphacosapa.
- Năm 2004, Có nhà máy sản xuất thuốc đạt chuẩn GPs - WHO tại Hoàng Mai, Hà Nội.
- Năm 2006, Thành lập công ty cổ phần công nghệ cao Traphaco (Traphaco CNC).
- Năm 2008, mã cổ phiếu TRA của công ty chính thức giao dịch tại Sở giao dịch chứng khoán TP. HCM (HOSE).
- Năm 2009, Có nhà máy sản xuất thuốc Đông dược đạt chuẩn GPs - WHO đầu tiên tại miền Bắc tại Văn Lâm, Hưng Yên. Traphaco sở hữu 100% công ty TNHH MTV Traphacosapa.
- Năm 2010, Đón nhận danh hiệu Anh hùng lao động.
- Năm 2012, Đón nhận Huân chương lao động hạng Nhất; Traphaco sở hữu 58% CTCP Dược - Vật tư Y Tế Đăk Lăk (Bamepharm trở thành công ty con của Traphaco); Traphaco sở hữu 51% CTCP công nghệ cao Traphaco (Traphaco CNC trở thành công ty con của Traphaco).
- Năm 2017, Khánh thành nhà máy sản xuất thuốc tân dược đạt chuẩn GPs - WHO hiện đại nhất Việt Nam tại Văn Lâm Hưng Yên.
- Năm 2019, Đón nhận Huân chương lao động hạng Nhất cho Công đoàn công ty.
- Năm 2020, Xây dựng Văn hoá Traphaco giai đoạn mới: Trung thực, Dũng cảm, Chủ động, Kết nối, Sáng tạo, Trách nhiệm.
- Năm 2021, Đại hội cổ đông nhiệm kỳ 2021- 2025. Ra mắt Hội đồng quản trị mới. Công bố Mô hình tổ chức mới.
Mission
Sáng tạo sản phẩm xanh chăm sóc sức khỏe con người.
Review TRAPHACO
Môi trường làm việc tốt, canh tranh, năng động, các chế độ và phúc lợi tốt (ID)