Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Summary
To deal with major customers – Supermarkets, Hyper markets, Cash & Carry, convenience stores and to develop the strategic across the country for increasing volume, NSR and ensuring a profitable volume growth by delivering account specific business solution
Key Responsibilities
1. Account Development
- Develop Activation programs based on Company's long term & short-term objectives. Work with customers to ensure the programs aligned by customers and can deliver business results. Maximized marketing & other resources to deliver expected growth for sales, NSR and PROFIT for CCBVL and respective customers.
- Customer business analysis/development/management. Half year business review with key customers/ Annual business review with small customers. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/ review customers’ volume/ margin.
2. Performance management
- Deliver Key Account on premise sales volume & NSR. Work closely with Region KA teams to monitor weekly/monthly volume. Ensure No Bad Debt and minimize AR overdue.
- Establish and develop close business relationships with key stake holders of each and every customer, leading multi tiers relationship between CCBVL CLTs and management team of customers.
3. Assets Management
- Manage Company's assets, including Cold Drink Equipment (CDE), Sales Force Automation (SFA) devices, Imentors, POSM (Display rack, …),…in accordance with its process.
Yêu Cầu Công Việc
- University/Bachelor’s Degree.
- At least 3 years of experience.
- Have a strong business connection to analyze and understand the core business challenges and what can be changed and transformed. Identify and recommend strategies to deliver improvements on key performance indicator for the area.
- Experience in sales and providing solutions based on customer needs.
- Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships.
- Ability in problem-solving and negotiation.
- The ability to handle multiple client accounts.
- Strong negotiation and leadership skills.
- Exceptional customer service skills.
***Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company's recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided it. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca-cola.com.vn. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy-Policies.html to the full Privacy Policy of Coca-Cola Beverages Viet Nam Limited.
***Swire Coca-Cola is committed to fostering an environment that values Diversity, Equality, Inclusion, and Belonging. We believe that a diverse workforce drives our goals and contributes to overall success. As an equal opportunity employer, Swire Coca-Cola hires talented individuals from any backgrounds and conditions. We strive to create a work environment that is respectful, inclusive, and free from any form of discrimination, harassment, or intimidation.
If you require special assistance due to disability or any other conditions during any stage of the recruitment process, please feel free to contact us via email hrvn(at)coca-cola.com.vn at any time. We appreciate your interest in joining our team and your commitment to contributing to a diverse and inclusive workplace.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua gần 40 năm hoạt động trong lĩnh vực khảo sát, thiết kế, giám sát và quản lý xây dựng các dự án nguồn điện và lưới điện, PECC2 đã không ngừng phát triển và trở thành một trong những thương hiệu mạnh trong ngành năng lượng Việt Nam. Uy tín thương hiệu PECC2 đã được khẳng định với hơn 100 công trình nguồn điện quy mô lớn và hàng trăm công trình lưới điện trong cả nước cùng một số dự án trong khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng đầy đủ các chế độ của Người lao động theo quy định của nhà nước (BHXH, BHYT, BHTN…)
- Được tham gia Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động phong trào Thi đua, Văn hoá, Văn Nghệ, Thể thao bóng chuyền, bóng đá, …
- Teambuilding, du lịch hằng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1981, bộ điện lực điều động lực lượng kỹ sư và công nhân vào miền nam để thiết kế xây dựng công trình Thuỷ điện Trị An - công trình nguồn điện đầu tiên ở phía Nam từ sau ngày thống nhất đất nước
- Năm 1985, Công ty khảo sát Thiết kế Điện 2 (PIDC2) ra đời, trực thuộc Bộ điện lực
- Năm 1999, Đổi tên thành công ty tư vấn xây dựng điện 2 theo quy định của Bộ Trưởng Bộ Công nghiệp
- Năm 2007, chuyển đổi thành công ty cổ phần Tư vấn Xây dựng Điện 2, trong đó TĐ Điện Lực VN (EVN) nắm giữ 51,26% cổ phần
- Năm 2009, Chính thức niêm yết cổ phiếu (mã TV2) trên sàn giao dịch chứng khoán
- Năm 2017, Khai trương Văn phòng đại diện tại Myanmar
- Năm 2019, Niêm yết cổ phiếu (mã TV2) trên sàn giao dịch chứng khoán HOSE
- Năm 2021, Khánh thành Tòa nhà PECC2 Innovation Hub
Mission
- Cung cấp cho khách hàng dịch vụ và sản phẩm có chất lượng tốt nhất, phù hợp với các tiêu chuẩn khu vực và quốc tế;
- Hợp tác hiệu quả với các đối tác tin cậy, liên tục gia tăng giá trị công ty, lợi ích cổ đông và thu nhập của người lao động
- Đào tạo, huấn luyện, bổ sung và nâng cao năng lực của đội ngũ người lao động, xây dựng hệ thống đãi ngộ hợp lý để duy trì và phát triển nguồn nhân lực
- Bảo vệ và gia tăng lợi ích chung cho cộng đồng và xã hội.