Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Ứng Dụng Công Nghệ Xanh Việt Nam là đơn vị hoạt động trong lĩnh vực công nghệ sinh học phục vụ cho nông nghiệp hàng đầu Việt Nam. Chúng tôi liên kết, hợp tác với các Giáo Sư, Nhà Khoa Học đầu ngành trong nước và quốc tế để tạo ra các sản phẩm công nghệ sinh học tốt nhất, ứng dụng cho nền nông nghiệp Việt Nam. Với đội ngũ nhân sự được đào tạo bài bản, nhiệt tình, tâm huyết, khát khao mang đến cho người nông dân Việt Nam những công nghệ tiên tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2013
Mission
-
Với định hướng trở thành nhà sản xuất và phân phối uy tín trong lĩnh vực nước khử trùng, khử mùi diệt khuẩn chất lượng cao, ngay từ những ngày đầu, VIKILL đã nghiên cứu và kiểm định tại Bộ Y Tế về sự đạt chuẩn quốc tế với các sản phẩm nước khử mùi, khử khuẩn thương hiệu Vikill.
-
Với sự chuyên nghiệp và tận tâm của mình, công ty cam kết đưa ra thị trường những sản phẩm tốt nhất phục vụ chất lượng cuộc sống của khách hàng.