Research and analyze the target accounts in FPT IS and establish first contact point to the stakeholders.
Demonstrate the ability to analyze industry trends, client challenges and how FPT IS' products, solutions and services can solve their needs.
Demonstrate understanding of key personas to target and the key messaging to be delivered.
Generate and maintain active engagements with customers and prospects.
Inbound and outbound initiatives to generate pipeline:
Quickly analyze inbound leads and deploy GTM approach.
Understand target accounts and create a plan to successfully achieve outbound success.
Run a structured nurturing process for converting Prospect to Lead.
Qualify leads by leveraging the FPT IS sales process.
Work alongside Marketing, Partners, and Sales in the handover process of a lead through to opportunity.
Market feedback:
Aggregate market information and provide feedback to the necessary stakeholders which allows for further GTM refinement.
Forecasting and reporting:
Key aspect will be to accurately forecast lead conversion.
Understand pipeline build requirements to hit targets and provide insightful reporting to management and the region operated within.Bachelor's degree (or equivalent degree) in Economics, Business Management, Information Technology, or a related field.
Minimum 2 years of working experience as Sales Rep within the technology industry.
Proficient in English (equivalent to IELTS 6.5+).
Excellent communication, interpersonal, problem-solving, presentation, and negotiation skills with innovative thinking and creativity.Working time: Mon - Fri, 8.30 - 17.30. 12 annual leaves.
Competitive salary with performance incentive.
Insurance regime in accordance with labor law: health insurance, social insurance, unemployment insurance.
Benefits of FPT Care Insurance exclusively for FPT employees. Periodic health examination.
Young and dynamic working environment.
Continuous development of hard and soft skills through on job training and professional training.
Opportunity to approach newest technology trends.
Unique corporate culture with many activities and exciting leisure club: sport and art events (football club, family day...).
Công ty Cổ phần Đầu tư & phát triển Đại Trường Sơn (DTSG) được thành lập với tôn chỉ lấy uy tín, chính trực và hiệu quả làm nền tảng. Qua những năm tháng hình thành và phát triển, đó là kim chỉ nam, văn hóa chung mà chúng tôi luôn tự hào gìn giữ và phát huy để làm nên giá trị khác biệt của Đại Trường Sơn Group.
Vượt lên trên tất cả, tính hiệu quả trong công việc và sự hài lòng của các đối tác, khách hàng là phần thưởng quý giá nhất mà chúng tôi luôn khao khát… Chúng tôi xây dựng chuỗi giá trị từ nghiên cứu, báo cáo thị trường, tư vấn phát triển dự án, triển khai hoạt động tiếp thị và phân phối. DTSG đang nỗ lực cho những bứt phá, mở rộng phạm vi hoạt động, vươn đến mục tiêu trở thành THƯƠNG HIỆU DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN TOÀN DIỆN VÀ ĐƯỢC TIN TƯỞNG LỰA CHỌN ĐẦU TIÊN TẠI VIỆT NAM.