Việc làm Điện Lạnh Daiichi

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Điện Tử Điện Lạnh Daiichi
Guest Relation Officer/ Nhân viên Chăm sóc khách hàng
Điện Lạnh Daiichi
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 21
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 21
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay:
  • Greets guests and processes hotel registration.
  • Develop good open communication and rapport with all guests. Recognize return guests and ensure all guests expectations are met and exceeded at all times.
  • Ensure all guest account details are correct and accurate.
  • Keeps current on hotel accommodations, services and area attractions.
  • Responds to customer inquiries for information.
  • Arranges for services requested by the guest by working with other departments as appropriate.
  • Stays current with developments in the hotel by reviewing and updating the communication log.
Maximizes revenue and cash flow by promoting hotel services and adhering to credit and inventory control processes:
  • Offers guests updates to rooms and promotes hotel amenities, food and beverage outlets and services.
  • Makes reservations in accordance with hotel’s yield management practices.
  • Processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
  • Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
  • Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
  • Obtains appropriate approvals and signatures.
Other responsibilities include:
  • Liaising with housekeeping to ensure information is passed on for room requests and special requests.
  • Balances daily cash, transaction postings and credit card remittance at the end of each shift ensuring all information is accurate and without discrepancy.
  • Accepts responsibility for accurately maintaining cash float.
  • Use the Brand technique for answering the telephone.
  • Ensure work area is keep neat and tidy.
  • Keeps abreast with the hotel’s daily banquets, functions and activities.
  • Attends Front Office communication meetings to maintain solid teamwork and a sharing of goals.
  • Maintains policies and procedures to ensure the lowest level of loss is maintained.
  • Adheres to rate restriction periods.
  • Attends any training programs as directed or requested.
  • Accurately processes maintenance requests.
  • Keeps Hotel Manager informed of all problems or unusual matters of significance.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • A minimum of 2 years of guest relation experience in international hotel brand.
  • A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
  • Fluent in Vietnamese and English language. Additional language is an asset
  • Good communication skills and customer service skills are required.
  • Good operating knowledge of Opera system.
  • Computer literate.
  • A passion for delivering exceptional guest experiences.
  • Well-presented, organized and calm personality.
  • Flexibility to work all shifts including early mornings, evenings, nights and weekends any day of the week

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Điện Tử Điện Lạnh Daiichi
Điện Lạnh Daiichi Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
203 Nguyễn Huy Tưởng – Thanh Xuân Trung

DAIICHI Việt Nam là một công ty hoạt động trong lĩnh vực liên doanh sản xuất và cung cấp những mặt hàng, thiết bị Điện Gia Dụng – Điện Lạnh trên thị trường Việt Nam từ năm 2010 cho đến nay. Với gần 200 cán bộ công nhân viên làm việc tại trụ sở chính đặt tại Hà Nội và chi nhánh tại thành phố Hồ Chí Minh. Trải qua 15 năm hình thành và phát triển, DAIICHI đã, đang và sẽ khẳng định được vị thế và uy tín về dòng thiết bị điện gia dụng – điện lạnh, không chỉ tại hai thành phố lớn nhất nước ta mà trải dài trên toàn bộ khắp các tỉnh thành từ miền Bắc, miền Trung và miền Nam. Với phương châm chất lượng sản phẩm đi kèm với giá thành phù hợp với người tiêu dùng là trên hết. Cùng với đó là cam kết luôn đem đến cho khác hàng và đối tác những sản phẩm cũng như dịch vụ tốt nhất. Thương hiệu DAIICHI đã và đang dần dần gia tăng được sự ủng hộ nhiệt tình của người tiêu dùng Việt trong những năm vừa qua.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty điện tử điện lạnh daiichi được thành lập  năm 2010.

Mission

  • Chúng tôi tin tưởng rằng với uy tín đã tạo được trên thị trường, cùng với sự định hướng và chỉ đạo của Ban lãnh đạo Công ty TNHH Quốc Tế Daiichi Group. Dịch vụ của Daiichi Travel luôn đem đến cho khách hàng những sản phẩm, dịch vụ đạt chất lượng tốt nhất với giá cả cạnh tranh. Nguyên tắc hoạt động kinh doanh của Daiichi Travel là: “Luôn đặt sự thỏa mãn của khách hàng lên hàng đầu”
  • Sứ mệnh của chúng tôi là trở thành một doanh nghiệp Lữ hành hàng đầu Việt Nam. Tận tâm phục vụ những khách hàng trong thị trường mà công ty có được.

Những nghề phổ biến tại Điện Lạnh Daiichi

Bạn làm việc tại Điện Lạnh Daiichi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Điện Lạnh Daiichi

Điện Lạnh Daiichi

Click để đánh giá