Mô tả công việc
Responsible for transportation arrangements and room bookings for customers.
Greet and meet customers.
Liaison with VIP Services Team to facilitate and ensure a remarkable visit for The Grand VIP customers.
Explain and assist with customers programs and settlement of accounts in an efficient manner.
Meets the attendance guidelines of the job and adheres to the regulatory, departmental and company policies.
Always present oneself as a credit to The Grand Ho Tram and assists others to do the same.
Performs other job-related duties.
Quyền lợi được hưởng
- Training & Development
- Meals
- Shuttle bus
- Insurance
- Uniform
Yêu cầu công việc
Must have a track record of excellent customer service, a great work ethic, and a desire to help The Grand Ho Tram casino guests to have the best experience possible.
Diploma degree is required or above.
Fluent in Korean language, English is a plus.
Ability to operate computer and MS office.
Must possess excellent customer service skills, interpersonal skills and communication skills.
Must possess a well-groomed appearance.
Must be able to get along with co-workers as a team.
Must be able to work flexible hours including some weekends and holidays.
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ về cổng 3 của The Grand Ho Tram hoặc liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Submit Resume via Hoteljob
For any job inquiry, please contact Recruitment Department:+84 254 378 8132
Hotline: 0913 339 773
Address: Phuoc Thuan, Xuyen Moc, Ba Ria - Vung Tau, Viet Nam
Công ty INN SAIGON là công ty chuyên về lĩnh vực F&B tại các vị trí đắc địa khu vực thành phố Hồ Chí Minh. Với mong muốn mang lại những sản phẩm chất lượng cao chúng tôi luôn chào đón các ứng viên có tay nghề trong lĩnh vực F&B và luôn tạo một môi trường thoải mái nhất để các bạn có thể phát huy được khả năng cũng như kinh nghiệm của mình. Chúng tôi cam kết sẽ mang tới một môi trường làm việc năng động, thân thiện và có chế độ đãi ngộ tốt.