Việc làm Asia Motions

Cập nhật 23/10/2024 16:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Asia Motions
Guest Service Manager
Asia Motions
7 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.

1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work

(authorized) in relation of the percentage of occupancy.

2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.

3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.

4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.

5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.

6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.

7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.

8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.

9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.

10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.

11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.

12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.

13. Distribute daily to the team the VIP list coming.

14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.

16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.

17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.

18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary
  • International working environment
  • 13th month salary
  • Annual Outing Trip
  • Annual salary review
  • Laundry uniform provided
  • Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
  • 2 Day-off/week
  • Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
  • Duty meal provided at canteen 
  • Special room rate as per Melia Hotels International policy
  • Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram

Yêu cầu công việc

  • University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
  • Local Language and Advanced level of English.
  • A third language would be an asset.
  • Knowledge of hotel management tools.
  • Knowledge of telephone service management.
  • Public Relations and Customer Service.
  • Basic financial knowledge.
  • Knowledge of hotel operations.
  • Ability to lead and inspire a team.
  • At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.

Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates, please kindly apply CV in English.

Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203

Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 13 đường 46, Phường Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Asia Motions được thành lập năm 2013 với mục đích cung cấp các hoạt động ngoài trời có thể tiếp cận được số lớn nhất. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.

  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Teambuilding hàng năm
  • Du lịch 

Lịch sử thành lập

  • Năm 2013: công ty được thành lập

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là phát triển các hoạt động ngoài trời tại Việt Nam, nhằm thúc đẩy phong cách sống lành mạnh đồng thời kết nối mọi người và nâng cao nhận thức về môi trường. Chúng tôi đặt mục tiêu trở thành công ty dẫn đầu trong lĩnh vực giải trí ngoài trời có thể tiếp cận được với số lượng lớn nhất.

Những nghề phổ biến tại Asia Motions

Bạn làm việc tại Asia Motions? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Asia Motions

Asia Motions

Click để đánh giá