Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Customer Support: Address inquiries via phone, email, and social media. Ensure resolution and customer satisfaction through follow-ups.
Issue Escalation: Forward complex or unresolved cases to relevant teams and monitor their resolution within set timelines.
Customer Data Management: Record and update customer interactions, order statuses, and related issues accurately.
Protocol Compliance: Adhere to established processes to maintain customer satisfaction.
Reporting: Provide regular updates to the Customer Experience Manager
Yêu Cầu Công Việc
Experience in customer service, with a preference for those familiar with CRM systems.
Strong communication skills, both written and verbal.
Critical thinking and problem-solving abilities.
Passion for process improvement and enhancing customer experience.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 6,5 Tr - 7 Tr VND
The Hamptons Hồ Tràm mang cảm hứng từ Hamptons, Mỹ, một cộng đồng nổi tiếng thế giới về đẳng cấp thượng lưu. Chỉ cách thành phố New York vài giờ lái xe, The Hamptons là nơi quy tụ những biệt thự nghỉ dưỡng hướng biển của những người nổi tiếng và có ảnh hưởng ở Mỹ.
The Hamptons Hồ Tràm tọa lạc tại bãi biển Hồ Tràm, một điểm đến với thiên nhiên tuyệt đẹp, hứa hẹn sẽ trở thành thiên đường nghỉ dưỡng lý tưởng nhất Việt Nam.