About Company:
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo VietNam Beverage, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary:
To support overall KPI of assigned channel to Develop & Deliver Brands objectives per Channel/Customer (including volume, revenue, profitability etc) via Brand ITM activities, customer JBPs, insight based categories development/customer development actvities
Job Responsibilities
- Support to deliver Brands objectives and category development for assigned channel
- Generate channel/ customer/shopper insights in related channel for assigned category.
- Work with MKT/ CAT/ CD team to execute category/brand guidelines in related formats by customer based on category focus, brand J2BDs, consumer/shopper/customer insights and demand space to drive channel growth
- Own execution new Launch plan and build New products in 6 months with KPI, tracking and action plans accordingly
- Responsible for category development per sub channel: Pack/mix/Pricing & Promotion management and or portfolio initiatives
- Tracking & monitoring the budget: D&A promotion, MKT fund, A&M, POSM production, TOT etc.
- Customers JBP (Joint business plan)
- Support and ensure for Insight-based Joint business planning activities per top customers, per ITM alignment
- Responsible for customized big events of top customers (in JBP) fitting with channel insight/customer strategy, shopper insight & brand strategies
- Work with Sales team to get feedbacks on plan and insights of market/ customers
- Bachelor graduation in relevant majors.
- Strong knowledge of MT/OP channel
- Shopper Understanding per Sub Channel; Insight activator; Digital marketing understanding, Category Management & Development including Revenue mangagement
- Brand marketing, customer marketing or sales experience in an FMCG environment
- Capability in analysis channel/ brand/ price/ pack trends in related channel vs total industry.
- Strategic thinking, strong analytical, problem solving skills
- Strong communication/ interpersonal skills
- Fluent in English & Computer skills (MS Office)
- English
Công ty TNHH bTaskee trực thuộc bTaskee Pte Ltd (Singapore) được thành lập vào tháng 03/2016. bTaskee cung cấp các dịch vụ giúp việc nhà theo giờ thông qua một ứng dụng công nghệ và cũng là doanh nghiệp tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ vào ngành "Giúp việc".
Vào năm 2018, bTaskee được trao giải nhất tại cuộc thi Startup Funding Camp (SFC) do Hội Liên hiệp Thanh niên Việt Nam tổ chức. Tính đến năm 2021, dịch vụ của bTaskee đã có mặt tại Việt Nam và Thái Lan.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
-
bTaskee ra đời với sứ mệnh đáp ứng nhu cầu giải quyết việc nhà của người dân đô thị và nâng cao giá trị nghề giúp việc nhà bằng cách xây dựng nguồn nhân lực giúp việc bài bản, chuyên nghiệp và tận tâm. Cuộc sống thảnh thơi khi nhẹ đi gánh nặng việc nhà của khách hàng và nguồn thu nhập ổn định của người lao động chính là những gì mà chúng tôi luôn hướng đến.
Review Công ty Btaskee
Công ty có nguồn nhân lực trẻ vui vẻ. Phòng dev mọi người làm việc thoải mái nói chuyện.
Công ty còn lên kênh chính của công ty bắt nhân viên vào kho ứng dụng đánh giá 5 sao cho app nhé các bạn. Nói chung là CEO tệ, công ty tệ, tất cả về bTaskee đều tệ
Lễ tết không thưởng, sinh nhật hay 8/3 - 20/10 không 1 bông hoa. Công ty tiếc từng đồng thưởng cho nhân viên nhưng nói như kiểu nghĩ cho nhân viên lắm