Mô tả công việc
• Responsible for the quality of service provided to all guests throughout each touch point within the hotel.
• Leads the Hotel service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring the guests’ satisfaction at all times.
• Elevate guest experience via continuous improvement via innovation and outside in thinking.
• Actively review guest comments and feedback, communicate this with the team members and implement corrective action as needed.
• Take time to get to know the guests and to be committed to service excellence.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world.
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Highly organised and always gives maximum effort.
• Is well informed about all aspects of the job and has a minimum of three years experience in service industry.
• Makes excellent choices and informed decisions.
• Writes, speaks, and presents with clarity.
• Leadership, learning and development management capability.
• Successful pre-opening experience is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- Interested candidates, please send your resume in English to: Email: Nộp hồ sơ
CÔNG TY TNHH CHĂN NUÔI VIỆT NHẬT - là sự kết hợp giữa 2 gã khổng lồ Vinamilk và tập đoàn Sojitz Nhật Bản. Liên doanh của chúng tôi chuyên về lĩnh vực nông nghiệp, đặc biệt là mặt hàng thực phẩm cao cấp (thịt bò). Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ và nền tảng thị trường vững chắc từ 2 công ty mẹ, hứa hẹn sẽ có những bước phát triển đầy tiềm năng trong tương lại. Đây sẽ là một môi trường làm việc nhiều tiềm năng phát triển cho những ứng viên mong muốn tìm công việc ổn định, mức lương hấp dẫn, phúc lợi tốt, gắn bó lâu dài, bền vững.