Mô tả công việc
Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information
Supporting Purchasing Operations
• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)
Maintaining Finance and Accounting Goals
• Ensures profits and losses are documented accurately
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
Managing Discipline Work, Projects, and Policies
• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results
Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities
• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends and participates in all pertinent meetings
• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.
• Complete any other assignments given by superiors
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
- Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
- Be well-organized and be able to multi task
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ NANO HỢP NHẤT APA với vốn đầu tư liên doanh giữa Thái Lan và Việt Nam, chúng tôi tự hào là một doanh nghiệp dẫn đầu về công nghệ vượt trội trong Ngành Thuốc Thú Y Việt Nam nói riêng và khu vực Châu Á nói chung.
Với sự tâm huyết và nỗ lực không ngừng, chúng tôi luôn cố gắng nghiên cứu, tìm tòi và kết hợp với những giải pháp công nghệ tiên tiến của Thái Lan để cho ra đời những sản phẩm với công thức đạt chuẩn quốc tế tạo được tiếng vang và uy tín trên thị trường nội địa và thế giới.
Hiểu được tầm quan trọng của công nghệ trong việc nâng cao và cải tiến chất lượng sản phẩm, chúng tôi đã đầu tư xây dựng nhà máy Thuốc Thú Y APA đạt chuẩn GMP – WHO do Cục Thú Y & Bộ Y Tế ban hành.
Nhà máy APA được trang bị với hệ thống phòng thí nghiệm hiện đại đạt chuẩn GLP – WHO, hệ thống kho lưu trữ hàng hóa chuẩn GSP – WHO, hệ thống trang thiết bị tiên tiến cùng với đội ngũ chuyên gia, nhân viên, quản lí Thái – Việt dày dạn kinh nghiệm và chuyên môn cao. Ngoài ra, tất cả quá trình sản xuất đều được kiểm tra nghiêm ngặt theo hệ thống khép kín nhằm đảm bảo tiêu chuẩn chất lượng. Do đó, chúng tôi đặt niềm tin mạnh mẽ vào sản phẩm và dịch vụ mà APA mang đến.