Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage an assigned territory and demonstrate extensive knowledge of potential customers and competitors in this area.
- Cover both Sai Gon and Da Nang. Travel to Da Nang on quarterly basis or on business demand.
- Timely data entry in our Customer Relationship Management tool
- Orchestrate customer I branch relationships and collaborate with regional Product, Service, Geo, and Knowledge Management resources
- Participate in the creation of value-added solutions for customer's logistics needs, including supporting diagrams and cost-benefit calculations
- Support the transition of new accounts through customer introduction, information transfer, and securing any necessary customer paperwork. When needed, support AR (accounts receivable) collection.
- Attend training & development sessions to continue developing selling skills and updating Expediters Product and Service knowledge Involvement in local trade groups, as directed by the District Sales Manager
- Take on additional assignments as required, supporting company needs
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent qualifications
- Having at least 1 year experience in Logistics/Shipping/Freight Forwarding
- The ability to meet with customers off-site on a regular basis
- Oral and written proficiency in the English language
- Oral and written in the Chinese language is an advantage
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment
- Sense of urgency for goal achievement
- Self-motivated with ability to work in a fast-paced and constantly changing environment
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Strong rapport and relationship-building focused
- Empowered to make quick decisions in response to changing conditions
- Extroverted, confident, enthusiastic, and persuasive
- Influences others to action
- Timeliness and accountability for results
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Công nghệ PCI Việt Nam (PCI Tech Co., Ltd) được thành lập với đội ngũ nhân viên nhiều kinh nghiệm đã từng học tập và làm việc tại các công ty có môi trường chuyên nghiệp đến từ nhiều nước có nền công nghiệp hàng đầu như Nhật Bản, Hàn Quốc…
PCI – Đại lý ủy quyền của hãng Yokogawa và Sài Gòn Technology tại Việt Nam là các nhà cung cấp các thiết bị phân tích, đo lường, điều khiển… hàng đầu trên thế giới và Việt Nam.
Giải pháp và dịch vụ của chúng tôi là tư vấn, thiết kế và cung cấp, lắp đặt thiết bị đo lường, điều khiển, phân tích, tự động hoá, hệ thống quan trắc môi trường online trong tất cả các ngành công nghiệp.
Với mục tiêu mang lại lợi ích cao nhất cho khách hàng – xây dựng mối quan hệ hợp tác lâu dài cùng phát triển. Ban Lãnh đạo và đội ngũ nhân viên công ty không ngừng cố gắng và học hỏi hằng ngày để có thể đáp ứng được nhu cầu của khách hàng, đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2020
Mission
Sự tin tưởng và hài lòng của khách hàng là thành công của chúng tôi!