CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP ★ 3.2

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP

Công nghệ thông tin
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP

Cập nhật 07/02/2025 14:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP
Brand Manager
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 30 - 40 triệu
Chức vụ: Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 21/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/04/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Corporate Branding.
- Supporting to Director for building up brand strategies and brand positioning including the setting of style guides, brand guidelines, brand vision and value proposition for short as well as long term.
- Develop, manage and monitor all of brand marketing activities of Base as a master brand, include but not limit to advertising campaign, new brand development campaign.
- Planning and execution of all communications and media actions on all channels.
- Follow up and analyze the development of the brand (brand health, sales, market share) and propose suitable programs.

2. Brand Campaign/Project Management.
- Propose, develop and implement tactical brand marketing program to drive brand love and brand affinity
Initiate develop creative, media & research briefs and brief to Agencies and/or internal Department.
- Work and follow up with Agencies and/or internal department in developing TVC, packages, POSM, communication vehicles that fit with product communication.
- Coordinate and lead internal and external partners to ensure projects done properly and at high quality.

3. Budgeting.
- Propose, manage and monitor budget for all brand marketing campaign, include but not limit to advertising campaign, new product launch campaign…
- Managing the budget for advertising and promotional items.

1. Corporate Branding.
- Supporting to Director for building up brand strategies and brand positioning including the setting of style guides, brand guidelines, brand vision and value proposition for short as well as long term.
- Develop, manage and monitor all of brand marketing activities of Base as a master brand, include but not limit to advertising campaign, new brand development campaign.
- Planning and execution of all communications and media actions on all channels.
- Follow up and analyze the development of the brand (brand health, sales, market share) and propose suitable programs.

2. Brand Campaign/Project Management.
- Propose, develop and implement tactical brand marketing program to drive brand love and brand affinity
Initiate develop creative, media & research briefs and brief to Agencies and/or internal Department.
- Work and follow up with Agencies and/or internal department in developing TVC, packages, POSM, communication vehicles that fit with product communication.
- Coordinate and lead internal and external partners to ensure projects done properly and at high quality.

3. Budgeting.
- Propose, manage and monitor budget for all brand marketing campaign, include but not limit to advertising campaign, new product launch campaign…
- Managing the budget for advertising and promotional items.

4. Cross-function collaboration.
- Work closely with commercial team, and other team to deliver business’s objectives.

5. Others

- Teaching us something we didn't know before about our product or industry

- Telling us about something that's wrong with our product or go-to-market strategy along with a concrete and detailed plan on how you would try to improve it

- Interesting side projects (we will want to ask a lot of questions about them!)

- Bold predictions about the future of technology (we look forward to hearing about those!)

- Understanding of and enthusiasm for Machine Learning, generative models and GPT-3 in particular

Yêu Cầu Công Việc

-          At least 3-5 years of marketing and technical experience in B2B/SAAS.

-          Have strong service orientation, collaboration, and excellent interpersonal/communication skills with reliable follow-through.

-          Core competencies: Customer focus, strategic mindset, collaborates with other departments, Manages Complexity, Plans and aligns.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 30 Tr - 40 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP
CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà MHDI, số 60, đường Hoàng Quốc Việt, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội

Công ty TNHH Lifesup là nhà cung cấp các dịch vụ về công nghệ thông tin hàng đầu tại Việt Nam. Hiện chúng tôi cung cấp các dịch vụ cho khách hàng tại trong và ngoài nước, tập trung vào phát triển ứng dụng trên nền web và điện thoại thông minh (iOS, Android).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và tốc độ phát triển nhanh, Lifesup là nơi hội tụ của các bạn trẻ, có năng lực và có ước mơ dám thử sức với các công nghệ mới nhất.


Review CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP

3.2
25 review

27/10/2024
Java Developer tại Hà Nội

Công ty trả lương đúng hạn nhưng ít dự án nước ngoài (RV)

25/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mọi người hòa đồng, support nhau trong công việc (RV)

23/10/2024
Android Developer tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn (RV)

Những nghề phổ biến tại CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP

Bạn làm việc tại CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP

CÔNG NGHỆ VÀ THƯƠNG MẠI LIFESUP

Click để đánh giá