Việc làm ONEHOME

Cập nhật 16/12/2024 10:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ ONEHOME
Project Manager (TOPIK 5)
ONEHOME
13 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.

Yêu cầu công việc

Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
108 Đặng Thùy Trâm, Phường 13, Quận Bình Thạnh

Công ty TNHH ĐẦU TƯ ONEHOME được phát triển từ năm 2020 tiền thân là hệ thống căn hộ dịch vụ Onehome. 

Với sứ mệnh xây dựng phát triển những giải pháp nhà ở chất lượng cao và không gian sống tối ưu cho người Việt trẻ ( từ 18-30 tuổi). 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2020

Mission

ONEHOME luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm chất lượng, tiện nghi và các dịch vụ tận tâm nhất tới từng khách hàng.

Những nghề phổ biến tại ONEHOME

Bạn làm việc tại ONEHOME? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ONEHOME

ONEHOME

Click để đánh giá