Mô tả công việc
This is a full-time on-site role as an O365 Support Engineer in Ho Chi Minh City, Vietnam. The O365 Support Engineer will be responsible for troubleshooting technical issues, providing technical and customer support related to Microsoft Office 365, and ensuring the smooth operation of O365 services.
- Review issues and contact global customers to understand problems. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
- Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
- Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
- Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
Working shifts: Fixed night shifts: 10 PM - 7 AM
Yêu cầu công việc
- Having at least 1 year of working experience in Global customer-facing roles
- Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher)
- A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
- A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service
Quyền lợi được hưởng
- Salary at 100% during the probationary period
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid anadditional amount of 30%of the normal salary + PVI insurance +500,000 VNDfood allowance
- 20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- Annual Health Checkup
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Công ty LIDO là doanh nghiệp có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực bán sỉ, bán lẻ các sản phẩm về làm đẹp và chăm sóc sức khoẻ ở Việt Nam. Sau nhiều năm phân phối sản phẩm cho các nhãn hàng uy tín như Học viện Quân y, LIDO quyết định chuyển hướng sang phát triển thương hiệu riêng - Made in Japan và mở rộng kênh phân phối ra Toàn quốc để phục vụ khách hàng tốt hơn.
Để thực hiện mục tiêu phát triển mạnh ra Toàn quốc trong 2 năm tới, LIDO cần tuyển các nhân sự trẻ trung, tài năng và nhiệt huyết làm việc tại văn phòng Sài Gòn, sẵn sàng gắn bó lâu dài và cùng chúng tôi đi tới thành công.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Lido.vn là website thương mại điện tử hàng đầu được ra đời với sự mệnh cao cả, mang sản phẩm truyền thống chất lượng lên bán hàng online với dịch vụ tốt hơn, mua hàng dễ hơn, giao hàng tận nơi và đặc biệt giá thành tốt hơn rất nhiều. Lido không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ, kiểm tra sản phẩm nhằm mang lại trải nghiệm mua sắm trực tuyến tốt nhất dành cho khách hàng.