CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT

Bình Định
100 - 200 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT

Cập nhật 07/11/2024 20:30
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT
Director of Finance
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hải Châu - Đà Nẵng

Mô tả công việc

BAY CAPITAL DANANG HOTEL (Soon to be CROWNE PLAZA DANANG CITY CENTRE managed by IHG as of JAN 01ST 2025)

People
  • Manage everyday activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
  • Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals - recognise good performance
  • Train your team to make sure they deliver with compliance, to our standards and have the tools they need to work efficiently
  • Recommend or initiate any HR elated actions where needed
  • Direct the team on how decision-making impacts profits
  • Drive a great working environment for teams to thrive – connect departments to create sense of one team

Responsible Business

  • Implement and maintain acceptable accounting practices as required by company policy and procedures
  • Ensure financial control procedures and systems are ethical and legal
  • Participate in local recognised professional and industry organisations
  • Manage hotel contracts (example: vendor leases and/or service contracts)
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done

Financial

  • Use financial analysis, data trends and market information to anticipate needs, identify operating/financial issues, and recommend actions to maximise financial return
  • Create the annual operating budget for the property and provide analytical support during budget reviews to identify cost saving and productivity opportunities for department heads
  • Ensure all accounts are reconciled on a monthly basis and oversee the process of credit extension and collection of overdue accounts
  • Review rates and recommend rate strategy to the General Manager; participate in sales strategy meetings
  • Manage accounts payable to balance cash flow and reputation with suppliers
  • Analyse ROI for capital projects prior to committing funds and, upon completion, determine if anticipated results were achieved
  • Maximise cash flow performance of the hotel through controls on inventory (avoid excessive supply), credit and collection, disbursements, deposits and remittances

Guest Experience

  • Help guests - you’ll be happy to help if someone needs assistance with a request or complaint
  • Ensure accounting practices, support the guest experience through payment options (e.g. credit card systems, room charges), inventory controls and financial dispute resolution

Accountabilities

  • This is the top Accounting job in a large, luxury, or resort hotel. Typically supervises clerical accounting employees in a full range of functions such as Accounts Payable, Accounts Receivable, Credit/Collections, Purchasing, Audit, Payroll, and/or Accounting Operations.

Quyền lợi được hưởng

  • Best salary & bonus scheme
  • 40 working hours/week, Lunch allowances
  • Annual leaves up to 16 days, Paid birthday leave, Health Care & Accident insurance
  • Dynamic, professional, and open-minded working environment

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Accounting and Finance
  • 4-8 years’ experience in hotel accounting or audit with at least one year in an Assistant Controller or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work-related experience
  • Knowledge of accounting management duties e.g. negotiating hotel space and tenant leases; processing payroll; performing asset management duties; providing business projections, displacement analysis, preparing government reports, filing tax returns etc
  • Professional accounting or finance designation or certification preferred.
  • Must speak local language(s). Other languages preferred

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 01 Tòa nhà Pisico, số 99 đường Tây Sơn, Phường Ghềnh Ráng, Thành phố Quy Nhơn, Bình Định

Công ty TNHH ĐT XD An Viên An Lộc Phát là đơn vị thành viên thuộc hệ thống Công ty ALP - Mỹ Quang, là đơn vị chuyên đầu tư các dự án về công viên nghĩa trang, cụm công nghiệp, khu đô thị, khu dân cư và cung cấp vật liệu xây dựng như gạch, đá, gia công sản xuất Bia mộ đá granite xuất khẩu…. Công ty đã hoàn thành giai đoạn 01 với diện tích 22ha trên tổng diện tích 60ha của dự án Công viên nghĩa trang Bình Định An Viên, là dự án Công viên nghĩa trang tư nhân – trung tâm hỏa táng đầu tiên tại tỉnh Bình Định. Hiện nay, Công ty đang xúc tiến đầu tư các dự án mới về cụm công nghiệp và khu dân cư trên địa bàn tỉnh Bình Định nên Công ty chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tiềm năng vể làm việc tại công ty.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ XÂY DỰNG AN VIÊN AN LỘC PHÁT

Click để đánh giá